محمدرضا عیوضی و عباس سجادی کاندیدای شورای شهر شدند

سام بورنگ

رسانه نوا – دومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درحالی از ساعت ۸ صبح اول فروردین ۹۶ در فرمانداری تهران آغاز شد که با حضور چهره‌های سرشناسی همراه بود.
در همین راستا و از میان اهالی موسیقی محمدرضا عیوضی و سیدعباس سجادی نیز در محل فرمانداری حضور یافتند و ثبت نام خود را انجام دادند.
محمدرضا عیوضی (متولد ۶ دی ۱۳۵۰) خواننده موسیقی پاپ ایرانی است و از کارهای ماندگار وی می توان به «گل واژه ی خلقت»، تیتراژ سریال روزگار جوانی و «میلاد امام» اشاره کرد.
سیدعباس سجادی (متولد ۵ خرداد ۱۳۴۹) از ترانه‌سرایان موسیقی است که تاسیس بسیاری از جلسات و کانون‌های ادبی را درکارنامه خود دارد. وی همچنین درسال ١٣٨۴ با ورود به سازمان فرهنگى هنرى شهردارى تهران به عنوان مدیرموسیقى منشا اتفاقات شایان ذکرى در حوزه موسیقى شد که ازجمله می‌توان به بزرگداشت استادان موسیقى در زمان حیاتشان، جشنواره موسیقى محله (رقابت هنرمندان موسیقى محلات تهران)، نشست هاى نقد نغمه و دهها برنامه موفق دیگر و تولید آثارارشمندى چون آلبوم عاشورایى پرده عشاق (حاوى نغمه هاى عاشورایى تهران قدیم)، ردیف نى استاد حسن کسایى و آلبوم هاى ساقى سرمست، سمفونى تهران و … اشاره کرد. عباس سجادی سپس با عنوان مدیرعامل بنیاد آفرینش هاى نیاوران و سرپرست فرهنگسراى نیاوران دورجدید فعالیتهایش را آغاز ومنشأ اتفاقات خوب و تاثیرگذار هم در حوزه‌ى عمرانى و هم برنامه‌اى در این مرکز مهم شد و مجموعه مذکور را به مرکزى فعال و پویا حتى در حوزه بین الملل تبدیل کرده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی