آیت الله علم الهدی: برخی موسیقی ها را گوش می‌دهم

سام بورنگ

رسانه نوا – آیت الله سید احمد علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس امشب مهمان بخش خبری ۲۰:۳۰ بود.

وی در بخشی از این گفت‌وگو اظهار داشت: حداقل وظیفه طلبه نهی از منکر است، لشگر و ارتشی ندارم و یک طلبه هستم، نظری درباره موسیقی دارم، برخی موسیقی‌ها را گوش می‌دهم اما کنسرت یک چیز دیگر است و آن ارائه موسیقی همراه با هیجان مبتذل است و کدام مرجع این را تائید می‌کند و گفتیم این در این شهر حرام است و به حرمت امام رضا(ع) انجام نشود.

وی ادامه داد: مگر جوان ما مشکلش این است؟ جوان ما تشکیل خانواده نداده و درآمد ثابت ندارد و آیا واقعا با برگزاری کنسرت مشکلش حل است؟ اگر بناست یک جریان هنری در کشور به نام هنر موسیقی شکل بگیرد باید برایش ساز و کاری تعبیه کنند که با ابتذال همراه نباشد و وضع فعلی با ابتذال همراه است.

گفتنی است نظرات آیت الله علم الهدی و لغو کنسرت‌های استان خراسان رضوی در ماه‌های اخیر همواره حواشی و نظرات متفاوتی را در پی داشته است و هفته گذشته این انتقادات به مجلس شورای اسلامی نیز راه پیدا کرد.

دیدگاه شما

6 دیدگاه
پاسخ دادن

خدا حفظ کنه آیت الله علم الهدی را….

پاسخ دادن

خدا سایه علمای شجاع وفهمیده رو از سرمون کم نکنه
به حق آیت اللهی علم الهدی سرباز امام زمانند.

پاسخ دادن

بنده به هیچ موسیقی گوش نمیکنم چون به اون حدی رسیده ام که می دانم صدای قرآن بیشتر از هر موسیقیست ولی مزاحم مردم کشورم نیستم خودسازی کن

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی