رضا صادقی: شان این ملت اینگونه دیده شدن نیست

سام بورنگ

رسانه نوا – ساعتی پس از انتشار تصاویر لباس‌های کاروان ایران در مراسم افتتاحیه المپیک در ریو، بسیاری از مردم، هنرمدان و ورزش‌کاران به واکنش به طراحی آن پرداختند.

پس از افزایش انتقادات، واکنش‌های کنایه‌آمیز و طنز بسیاری از کاربران در دنیای مجازی نیز آغاز شد و برخی از هنرمندان هم در ادامه به موج انتقادگرها پیوستند. از میان اهالی موسیقی زانیار خسروی و رضا صادقی در مطالب جداگانه‌ای به لباس‌های کاروان اعزامی المپیک اعتراض کردند.

زانیار خسروی در ابتدا با انتشار متنی به لباس‌های کاروان المپیک اشاره کرد و گفت: «تبریک میگم به همه عوامل و دست اندرکاران طراحى و تولید لباس کاروان المپیک ایران. همچنین لازمه یه تشکر کنیم از مسئولین که نذاشتن زحمات شبانه روزى این عزیزان از بین بره و این لباس رو تایید کردن.

فقط داشتم فکر میکردم که اگه مثلاً دیوید بکهام مجبور میشد این لباس رو تو افتتاحیه المپیک بپوشه قطعاً یک ساعت بعد باید تمام قراردادهاى تبلیغاتیشو فسخ میکرد…»

در ادامه رضا صادقی نیز در مطلب کوتاهی با انتشار عکس لباس‌ها نوشت: «به یزدان اگر ما خرد داشتیم .. کجا این سر انجام ” بد ” داشتیم ..   اقایون حرمت نگه دارین ، شان این ملت اینجورى دیده شدن نیست»

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی