برگزاری نخستین سمینار تخصصی درامز در ایران

مدیر وبسایت

رسانه نوا – نخستین سمینار تخصصی درامز با محوریت درام های پرل توسط آرتیست ایرانی این کمپانی آشور ظفرمرادیان برگزار شد. این سمینار که جمعه بیستم اسفند برگزار شد، میزبان اساتید و پیشکسوتان درامز ایران بود و با استقبال خوب درامرها از اقصی نقاط ایران مواجه شد.
این اولین سمینار تخصصی در رابطه با تکنولوژی، چوب و آلیاژ به کار رفته در ساخت درام و پایه ها بود که با محوریت درام های کمپانی پرل برگزار شد.
امروزه اهمیت انتخاب چوب و لایه های مناسب در جهت صدا دهی بهتر در سبک موردنظر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در این سمینار که به مدت سه ساعت و در سالن سرنا برگزار شد، به معرفی انواع چوب های مورد مصرف در ساخت درام های مدرن امروزی، از جمله چوب طوس، افرا ، ماهاگونی،کاپور و غیره پرداخته شد و تکنیک های متفاوت در پرس لایه های مختلف چوب مورد بررسی قرار گرفت.
ظفرمرادیان به عنوان آرتیست تایید شده کمپانی بزرگ پرل در ایران با ارائه اطلاعات جامع و مفید موفق شد مزایای این برند را به حاضرین معرفی و مصرف کنندگان را برای انتخاب ساز موردعلاقه خود راهنمایی کند.
در بحث پدال، که یکی از خاص ترین ابزار برای هر نوازنده ای محسوب می شود، اطلاعات گسترده و کاملی از ویژگی های پدال های پرل به شرکت کنندگان این سمینار ارائه شد و همچنین آلیاژهای به کار رفته در پایه ها مورد بررسی قرارگرفت.
بحث پایانی این سمینار مختص پد و ماژول الکتریک برند پرل بود که با نوازندگی ظفرمرادیان روی قطعه موسیقی نمونه صدای سمپل شده پرل به سمع حضار رسید.
لازم به ذکر است آشور ظفرمرادیان در کنار نوازندگی ساز درامز با گروه خواننده مطرح پاپ «مازیار فلاحی» و به عنوان مدرس آموزش دیده «مدرسه مدرن موسیقی» نیز فعالیت مستمر دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی