کنسرت‌های «کریستوف بوکودجیان» در تهران و شیراز برگزار می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – کریستوف بوکودجیان پیانیست فرانسوی و استاد کنسرواتوار پاریس، در تهران و شیراز به روی صحنه می‌رود.

بوکودجیان که دبیری شورای بازبینی آثارِ نخستین دوره جایزه بین المللی پیانوی باربد را برعهده داشته، از ۲۲ تا ۲۴ دی ماه برای تدریس در مسترکلاس های جایزه باربد و انتخاب برگزیدگان نهایی در شیراز حضور خواهد داشت،

این کنسرت‌ها ۱۷ دی، ساعت ۱۸ در تالار رودکی تهران و ۲۱ دی، ساعت ۲۰، در تالار حافظ شیراز با اجرای آثاری از برامس، شوپن و راخمانینوف برگزار می‌شود.

این هنرمند همچنین کنسرت هایش را در تبریز و بندرعباس نیز برگزار خواهد کرد. تور رسیتال های کریستوف بوکودجیان را انجمن شیراز فیلارمونیا، موسسه فرهنگی-هنری شهرآفتاب، گالری و کارخانه پیانوی باربد، با همکاری بنیاد رودکی، انجمن موسیقی تبریز و انجمن موسیقی بندرعباس برگزار می کنند.

کریستوف بوکودجیان (Christophe Bukudjian) در کنسرواتوار ملی لیون و کنسرواتوار ملی پاریس نزد اساتید برجسته ای همچون روژه مورارو، کریستین ایوالدی، مری-فرانسوا بوکه، اُرتانس کارتیه-برِسون تحصیل کرده و  اجراهای پُرشُمار در فرانسه و خارج از فرانسه داشته است. اجرا برای شبکه ۳ تلویزیون فرانسه و رادیو ملی فرانسه، حضور در فیلم کوکوشانل و ایگور استراوینسکی اثر ژان کونَن، تدریس در کنسرواتوارِ de Saint-Maur-des-Fosse از ۲۰۰۳، تدریس در کنسرواتوار عالی ملی لیون از ۲۰۱۲ و همکاری با کنسرواتوار عالی ملی پاریس بخشی از کارنامه کاری انی هنرمند را تشکیل می‌دهد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی