علی رهبری: با نوازنده‌ها مانند همه کارمندان دولت قرارداد ببندید

مدیر وبسایت

رسانه نوا – «علی رهبری» که اواخر سال گذشته از مدیریت ارکستر سمونیک تهران استعافا کرد، پس از ملاقات با «علی مرادخانی» معاونت هنری وزارت ارشاد، از بازگشت خود به این ارکستر خبر داد.

وی ضمن تایید خبر بازگشت به عنوان  مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران، درخصوص این ملاقات افزود: طی دیدار با آقای مرادخانی، ایشان نیزعلافه داشتند مشکلات مطرح شود و بحث‌های حاشیه ای رفع گردد و در همین راستا نیز جلساتی در آینده راجع درخصوص اینگونه مسائل خواهیم داشت.
«علی رهبری» همچنین دغدغه های اصلی خود برای کار در ارکستر را عنوان کرد و ادامه داد: مهمترین انگیزه من در یک سال اخیر، این بود که نوازنده‌ها قرارداد حرفه ای داشته باشند و مانند همه ارکستر سمفونیک های دنیا با آن‌ها برخورد شود تا بتوانند کارشان را حرفه ای انجام دهند. مهم‌ترین بخش قرارداد ها هم این است که مانند همه‌ی کارمند‌های دولت، حقوق ماهانه، بیمه و بازنشستگی دریافت کنند و قراردادهایشان پروژه‌ای نباشد که تنها زمانی که به آن‌ها نیاز داریم سمتشان برویم.
رهبری در ادامه و در توضیح برنامه‌های آتی ارکستر نیز گفت: در سال جاری به کشورهایی همچون چین و اتریش دعوت شده‌ایم و این اتفاق می‌تواند برای چهره مملکت مهم باشد؛ همچنین قرار است بر روی قطعات آهنگسازان ایرانی کار کنیم و از بین حدود صد آهنگساز به ۱۱ اسم رسیده‌ایم و از ماه‌های آینده با ضبط این آثار می‌توانیم آرشیو بزرگی از آهنگسازان ایرانی داشته باشیم، کاری که تا پیش از این هرگز اتفاق نیافناده بود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی