بل کانتو جادوی آواز را به صحنه اُپرا می‌برد

سام بورنگ

رسانه نوا – اطلاعیه آزمون ورودی و پذیرش خوانندگان، برای پیوستن به خوانندگان آواز زیبا در ارکستر سمفونیک و کُر بزرگ بل کانتو منتشر شد.

 ارکستر سمفونیک و کُر بزرگ بل کانتو به رهبری نیما پناهی ها با شروع فصل جدید کنسرت های خود، ضمن استقبال از اشتیاق خوانندگان برای پیوستن به کُر بزرگ بل کانتو، از خوانندگان واجد شرایط طی برگزاری آزمونی، پذیرش به عمل می‌آورد.
همچنین با شروع فصل جدید کنسرت های بل کانتو در تالار وحدت و اجرای اُپراهای ایتالیایی، آزمون پذیرش خوانندگان در فصل جدید برگزار می شود. به موجب این آزمون، خوانندگان واجد شرایط می توانند در آزمون سلفژ و مصاحبه ای که به منظور پذیرش خوانندگان انجام می گیرد شرکت کرده و به ترکیب اصلی خوانندگان آواز زیبا در کُر بزرگ بل کانتو راه یابند.
آزمون سلفژ به صورت انفرادی و با احتساب ٢٠ دقیقه زمان برای هر شرکت کننده و با تعیین وقت قبلی انجام می پذیرد. مواد این آزمون، سلامت شنوایی، تئوری موسیقی، ریتم و پارلاتی است.
بر طبق این فراخوان داوطلبان واجد شرایط جهت هماهنگی های لازم برای شرکت در آزمون از هم اکنون تا پایان روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا با شماره روابط عمومی بل کانتو “٠٩٣٠٢٩٠۴٠۶٣” تماس گرفته و جهت تعیین زمان آزمون و مصاحبه ی حضوری اقدام کنند.
در ادامه برگزاری این آزمون کلاس های سلفژ گروهی نیز تحت آموزش نیما پناهی ها برگزار می شود، این دوره های جدید کلاس های سلفژ و کُر به صورت گروهی برگزار می‌شود. علاقه مندان به فراگیری سلفژ با گذراندن این دوره ها می توانند دانش و مهارت لازم برای خوانندگی و عضویت در «کُر بزرگ بل کانتو» را کسب کنند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی