آلبوم دوازده پیشکش امام دوازدهم شد

سام بورنگ

رسانه نوا – موسسه هنر و ادبیات هلال که تاکنون فعالیت های ارزنده ای در حوزه تولید محتوای صوتی با موضوع شعر و نوحه سرایی اهل بیت علیهم السلام انجام داده است، در تازه ترین پروژه خود در سال ۹۶ طرح ملی شعرآوا را برگزار خواهد کرد.

شعرآوا عنوانی برای یک سلسله فعالیت موسیقایی در حوزه دکلمه اشعار آیینی شاعران برجسته کشور است که به همت موسسه هنر و ادبیات هلال و با مدیریت پیمان طالبی از شاعران جوان کشور آغاز به فعالیت کرده است.
طالبی مسئول این طرح در خصوص کم و کیف آن می‌گوید: ما در این طرح قرار است برجسته‌ترین شاعران حوزه شعر اهل بیت (ع) در کشور را به استودیو هلال بیاوریم تا شاخص ترین شعرهایشان را که در این سال‌ها از رسانه‌ها بیشتر از همه شنیده شده‌اند، برای مردم دکلمه کنند. این دکلمه ها با حمایت رسانه‌های مختلف و در مناسبت‌های طول سال در قالب البوم هایی به مخاطبین شعر آیینی عرضه خواهد شد. ایده این طرح مسئول همفکری اتاق فکر موسسه هلال و در راس آن‌ها جناب حسین فتحی ریاست این دفتر است که ارتباط بسیار نزدیکی در این سالها با شاعران آیینی داشته است.
هلال در اولین فصل از پروژه شعرآوا و به مناسبت ایام نیمه شعبان و ولادت حضرت بقیه الله (عج)، آلبوم صوتی دوازده را منتشر خواهد کرد. طالبی در این خصوص می‌گوید: آلبوم دوازده، عرض ارادت شاعران به ساحت امام دوازدهم است و دوازده قطعه دارد. اشعار این آلبوم توسط خود شاعران دکلمه شده و انتخاب موسیقی و نظارت بر ضبط پروژه نیز به عهده دکتر محسن جلیلی از برجسته ترین اساتید حوزه موسیقی در کشور بوده است. تمامی قطعات این البوم در استودیو هلال ضبط و آهنگسازی شده‌اند. از جمله شاعرانی که در آلبوم دوازده حضور دارند می‌توان به استاد یوسفعلی میرشکاک، استاد حمیدرضا شکارسری، محمود حبیبی کسبی، وحید قاسمی و … اشاره کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی