خودروی خواننده «دنگ شو» دچار حریق شد!

سام بورنگ

رسانه نوا – پنجشنه دوم دی ماه خودروی یکی از خواننده‌های فعال در حوزه موسیقی دچار حریق شد و به طور کامل در آتش سوخت.

این خودرو که متعلق به میلاد باقری بوده است، در اتوبان حکیم به سمت غرب دچار حادثه شد و دلایل آن نیز همچنان مشخص نشده است. خوشبختانه این خواننده درحین حادثه از خودرو خارج شد و خسارت جانی در پی نداشته است.

باقری درباره اتفاقاتی که طی روزهای گذشته با آن درگیر بوده است، عنوان کرد: «چندی پیش حملاتی در صفحات مجازی انجام شد و هم به خود من و هم خانواده من توهین‌های فراوانی شد. در ادامه شاهد تهدید هم بودم و افرادی با عبارتی زننده اقدام به تهدید من کردند. من در ابتدا واکنشی نشان ندادم و به حذف کامنت‌ها اکتفا کردم. اما این کامنت‌ها و توهین‌های آزار دهنده و تهدید‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه من کلا صفحه‌ام در اینستاگرام را بستم.»

وی افزود: «در ادامه اتفاق عجیبی برای من افتاد. دو روز قبل ماشین من به طور کلی سوخت. بسیاری از رسانه‌ها هم تحت عنوان «آتش‌سوزی مزدا در اتوبان حکیم» به آن پرداختند. من به همراه یکی از دوستانم داخل ماشین بودم که من تا استارت ماشین را زدم، به یک باره کاپوت ماشین منفجر شد بعد از این به سرعت از ماشین خارج شدیم. از بعد از این اتفاق من تحت فشار روانی شدیدی قرار گرفته‌ام. من همین امروز موضوع آتش‌سوزی خودروی شحصی‌ام را از آتش‌نشانی و نیروی انتظامی پیگیری کردم اما هنوز موضوع در دست بررسی قرار دارد و علت آتش‌سوزی مشخص نیست.»

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی