«گذشتن و رفتن پیوسته» بمرانی منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – جدیدترین آلبوم گروه موسیقی بمرانی به نام «گذشتن و رفتن پیوسته» در بازار موسیقی سراسر کشور منتشر شد.

تولید این آلبوم  از یک سال و نیم پیش آغاز شده و با ده قطعه متفاوت از آنچه که تا به امروز از این گروه شنیده‌ایم، در دو نسخه فروشگاهی (بوک‌لت) و مویرگی (وَلت) در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

بمرانی‌ها قرار است روز جمعه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۷، جشن رونمایی آلبوم را با همراهی مخاطبان و هنرمندان مدعوشان در سالن چارسو (واقع در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ) برگزار کنند که ورود برای عموم در این مراسم آزاد است. در ضمن «بمرانی» در این برنامه چند قطعه از آلبوم جدید خود را برای علاقه‌مندانش اجرا می‌کند.

بسیاری از افرادی که قطعه «گذشتن و رفتن پیوسته» را شنیده‌اند، اعتقاد دارند که این آلبوم متفاوت‌ترین اثر بمرانی‌ها است؛ آلبومی که بهزاد عمرانی (خواننده گروه) درباره آن می‌گوید: «ما سعی کرده‌ایم در آلبوم جدید، انتخاب‌گرایانه عمل کنیم و آن جنس شلوغ موسیقی‌مان را کنترل کنیم که احتمالاً می‌تواند نظر افراد بیشتری را به خود جلب کند. حال و هوای این آلبوم با تأکید بر حس تنهایی و فقدان، عاشقانه‌تر شده است».

گروه «بمرانی» این روزها مشغول تمرین برای اجرا در بخش تلفیقی جشنواره موسیقی فجر است که با استقبال بسیار خوبی از طرف مخاطبان روبه‌رو شد و تمام بلیت‌‌های کنسرت آنها در نخستین روز آغاز بلیت‌فروشی، به اتمام رسید.

همچنین چهره‌هایی همچون روزبه اسفندارمز، روزبه فدوی، کیارش عمرانی، آرش عمرانی، جهانیار قربانی، مانی مزکا، بهزاد عمرانی، سردار سرمست و مهیار طهماسبی نیز در آلبوم به عنوان نوازنده حضور دارند.

گفتن ی است، ین آلبوم به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف و توسط نشر «نوفه» روانه بازار شده و پخش آن را شرکت «هنر اول» برعهده داشته است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی