سعید آتانی: «با توام تهران» نزدیک به فضای تلفیقی است/ این یک برگ از کتابی منسجم است

سام بورنگ

رسانه نوا – سعید آتانی خواننده جوان موسیقی که پیش از این با گروه «دنگ شو» همکاری داشت، حال به صورت جدی فعالیت مستقل خود در موسیقی را آغاز کرده است. آتانی که سال گذشته نیز یک قطعه با علیرضا طلیسچی همخوانی کرد، برای آغاز رسمی فعالیت‌های مستقل خود قطعه «با توام تهران» را منتشر کرده است.

به گزارش رسانه نوا، اما اولین برگ از فصل جدید فعالیت های موسیقی آتانی تک قطعه «با توام تهران» است که در سبکی کاملا متفاوت با قطعاتی که پیش تر با صدای آتانی شنیده بودیم تهیه و تنظیم شده است. این قطعه که موسیقی آن متعلق به «محمدرضا لطفی» است، ساختار آن بر روی ترانه ای از «علی ثابت قدم» بنا شده است.

همچنین آتانی در خصوص از سر گیری فصل جدید فعالیت های هنری خود و انتشار قطعه متفاوت «با توام تهران» در گفت و گو با خبرنگار ما اینگونه بیان داشت که: مدت‌ها گذشت و در انتظار حضور در کنار مردم بودم. با تلاشی که انجام شد، تک ‌آهنگ ‌های جدیدم که شروعی متفاوت برای فعالیت های موسیقایی من خواهد بود، به صورت متوالی در هفته‌های آتی تحت لیبل «شرکت فرهنگی هنری هوگات هنر» منتشر خواهد شد.

وی افزود: تلاش کردیم که این آثار متناسب با سلیقه و حال و هوای این روزهای مخاطبان باشد و به همین علت امیدوارم که این قطعات مورد پسند مردم که صاحبان اصلی آن هستند، قرار گیرد.

سعید آتانی در ارتباط با سبک کارهای خود نیز تشریح کرد: سبک و اساس قطعات تولید شده الکترونیک هستند و در خوانش ترانه‌های آن از تکنیک‌های موسیقی اصیل و پاپ استفاده شده که شاید در ذهن مخاطب فضایی تلفیقی را تداعی کند. به همین خاطر پیش‌بینی می‌کنیم این آثار هم در میان مخاطبان موسیقی پاپ و هم حامیان موسیقی اصیل با اقبال خوبی مواجه شود.

خواننده سابق گروه «دنگ شو» گفت: اولین قطعه از این مجموعه قطعات همانطور که گفتم، «با توام تهران» نام دارد که با حضور محمدرضا لطفی و علی ثابت قدم تهیه و تولید شد. «با توام تهران» یک برگ از یک کتاب منسجم است که در آینده بیشتر و بیشتر از آن صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی