«طرح نو» سهیل نفیسی منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – تازه ترین آلبوم سهیل نفیسی با عنوان «طرح نو» بیست و نهم آذرماه منتشر و با حضور طرفداران این خواننده در کافه شناخت تهران رونمایی شد.

در فضای موسیقی این اثر می‌توان در آرامشی عمیق با اندیشه‌های حافظ همراه شد. نفیسی بخش‌هایی از هفده غزل حافظ را برای آهنگ‌هایش انتخاب کرده است. این هنرمند تجربه‌های موفقی در آلبوم های «ری را»، «ترانه‌های جنوب» و «چنگ و سرود» با شعر نو و شاعران معاصر داشته؛ اما این بار به سراغ ادبیات کلاسیک رفته و تجربه جدیدی را برای خود رقم زده است. «مازیار خواجیان»، «حسین کمانی» و «محمدرضا اصغری» نوازندگانی بودند که نفیسی را در آلبوم «طرح نو» همراهی کرده اند.

سهیل نفیسی خواننده و آهنگساز آلبوم «طرح نو» نیز در مراسم رونمایی آن بیان کرد: بیش از ۵ سال است که از انتشار آلبوم «ترانه های جنوب» می گذرد و امشب فرصت دوباره ای است تا دوباره به رویاهایم برسم و با انتشار آلبوم «طرح نو» در خدمت شما عزیزان باشم. این ۵ سال فرصت بسیار مناسبی بود که روی اشعار حافظ متمرکز و به او نزدیک تر شوم. به اعتقاد من اشعار حافظ فقط در حد یک غزل نیست چرا که جدای مفهوم و محتوای بسیار ارزشمندی که برای من داشت به من کمک کرد تا روی ملودی ها و ساز زدنم تاثیر زیادی بگذارد. به هر حال مراسم رونمایی امشب یک تولد دوباره برای موسیقی کوچک من است که امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

آلبوم «طرح نو» به آهنگسازی و خوانندگی سهیل نفیسی و نوازندگی مازیار خواجیان گیتار باس، حسین کمانی گیتار دوم و محمدرضا اصغری کنترباس، ملودیکا، فلوت و پرکاشن از روز سه شنبه سی آذرماه در تهران و شهرهای مختلف کشور توزیع شد.

گزارش اختصاصی ویدیویی رسانه نوا از این مراسم را از اینجا تماشا کنید…

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی