کنسرت محمدرضا گلزار و بابک جهانبخش در تهران برگزار می‌شود

هاتف حسینی

رسانه نوا – کنسرت‌های محمدرضا گلزار و بابک جهانبخش اواسط اردیبهشت ماه به تهیه کنندگی محمدرضا خانزاده در تهران برگزار می‌شوند.
پوریا مطلبی مدیر روابط عمومی شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین با اعلام این خبر به رسانه «نوا» گفت: بابک جهانبخش در کنسرت ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در سالن همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود و علاوه بر منتخبی از قطعات آلبوم‌ها اخیر، چند قطعه نوستالژیک را نیز برای اولین بار اجرا خواهد کرد.
وی همچنین اضافه کرد: محمدرضا گلزار نیز پس از اجرای کنسرت موفق خود که در اسفند ۹۵، ۱۴ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت متفاوتی برگزار خواهد کرد. همچنین گلزار در این اجرا چند قطعه جدید را نیز برای اولین بار اجرا می‌کند.
مدیر روابط عمومی اکسیر نوین خاطر نشان کرد بلیت فروشی اجرای بابک جهانبخش آغاز شده و بلیت فروشی کنسرت محمدرضا گلزار تا اواسط هفته در سامانه اکسیر کنسرت به آدرس Exirconcert.com شروع خواهد شد.

دیدگاه شما

2 دیدگاه
پاسخ دادن

موسیقی پاپ مردود نیست مطرود نیست. اما چرا باید هر کسی اجازه داشته باشه که خوانننده بشه. ذوق و سلیقه و هنر رو یه عده توی این کشور از بین بردن. هنرمندهای اصلی کشور گوشه نشین شدن و هر کس که بیکار هست میاد خواننده می شه. کجا رفت بهرام گودرزی، کجا رفت مختاباد، کجا رفت ده ها خواننده دیگه که با شنیدن صداشون مو به تن سیخ می شد. رادیو شده همون رادیوی زمان آریامهر تنها تفاوت اینه که کمی محتوا عوض شده. یه ایرانی به ایرانی بودن می نازه اما اگه یه قطعه موسیقی ایرانی بشنوه میگه یاد بدهکاریمون افتادیم و بعد چی؟ اون موسیقی که خودش گوش می ده و صدا و سیمای ما داره به گوشش می رسونه از صدتا نوحه غمگین تره. به داد هنر این مملکت برسید. مگه گلزار خواننده هست؟ موسیقی پاپ در این مملکت شده ابزاری برای جذب دخترها و نوامیس مردم. به داد هنر مملکت برسید.

پاسخ دادن

گلزار که خواننده نیست هم بازیگر خوبی هم نیست اصلا چرا ایشون به خودش اجازه میده تو کاری که بلد نیست حضور پیدا کنه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی