پس از عباس کیارستمی نوبت به شهاب مظفری رسید!

سام بورنگ

رسانه نوا – شهاب مظفری خواننده جوان کشورمان که چندی پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت، اعلام کرد پزشکان به جای ریه، آپاندیس وی را جراحی کردند.

پس از حاشیه‌های فراوان قصور پزشکی در جریان درمان عباس کیارستمی حالا شهاب مظفری هم می‌گوید اشتباه عجیب یک پزشک او را در بیمارستان بستری کرده است.

هفته گذشته شهاب مظفری خواننده موسیقی پاپ در بیمارستان بستری شد و به نظر نمی رسید که وضعیت او آنقدر وخیم باشد که جای نگرانی باشد، اما او حالا و پس از گذشت چند روز اعلام کرده که به خاطر دل‌درد شدید به درمانگاه رفته و پزشک آپاندیس او را عمل کرده است، در حالی که این درد هیچ ربطی به آپاندیس نداشته و به خاطر عفونت بوده است. 

مظفری در ادامه نیز گفت: این اشتباه باعث شد که دوازده روز با درد بستری باشم و این در حالی است که تنها عفونت ریه داشتم.

دیدگاه شما

17 دیدگاه
پاسخ دادن

با سلام . اگر سایر اخبار تون هم مثل این باشه پس وای به حال ما که تا حالا درمورد مسائل مهم جهانی به شما اعتماد کردیم . شما ثابت کردید که قابل اعتماد نیستید و از روی جهالت و کینه ودشمنی خبر پراکنی میکنید و مشمول آیه قرآن هستید که اگر فاسق خبری آوردتحقیق کنید . ( والسلام علی من اتبع الهدی )

پاسخ دادن

خدا بهتون عقل بده، حالا دیگه دکترا باید قبل هرکاری 12_13 سال تحصیلاتشونو به مریض توضیح بدن، تا مثلا یه خواننده ی بی سواد متوجه بشه یا نشه!! وقتی درمورد چیزی علم نداری، حرف نزن برادر من،نترس نمیگن لالی!!

پاسخ دادن

پاره شدن آپاندیس بسیار مرگباره و به همین دلیل وقتی شکم یک نفر باز میشه یکی از کارهایی که انجام میشه در آوردن آپاندیس وی میباشد.

11
پاسخ دادن

بین دانشگاهیها اگر تو دنیا بخواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم یکی پزشکی ایران هستش به نظر بنده تخریب شخصیت ها در ایران به جاهای خطرناکی رسیده است مواظب ایران باشیم زمانی تاریخ و تمدن خود را تخریب کردیم . زمانی رهبران و مدیران را – زمانی تجار خود را به گرانفروشی و فوتبالیست ها را به فساد.بازیگران سینما را به عیاشی و خواننده ها را به لهو لعب و حالا هم نوبت پزشک ها است بعد از این چه کسی را تخریب خواهیم کرد خدا می داند . داشته هایمان را یکی یکی با دست خودمان خراب می کنیم . زمانی میرسد که تا قرنها داشتن مصدق – شریعتی -شهاب حسینی – شجریان – پروفسور سمیعی – علی دایی برای ایرانیها آرزو می شود. چون نسل جوان را از مدیران – بازاریان و هنرمندان و پزشکان متنفر کرده ایم.

پاسخ دادن

چه عجب دیدیم کسی پیدا میشه علمی و واقعگرایانه حرف بزنه نه از روی لجبازی و دشمنی

پاسخ دادن

این اقا چقدر اطلاعات پزشکی داره که با قاطعیت گفته از آپاندیسم نبود بخاطر عفونت ریه بود؟؟ فضولی و اظهارنظر تو کاری که سررشته ازش نداریم عادی شده

پاسخ دادن

سلام، خدا خیر مهران مدیری بده. بیچاره نذاشتنش ادامه در حاشیه رو بسازه. همش حقایق رو می گفت. خدا سلامتی بهش بده. دوست ندارم بگم ولی ای اکاش این اشتباهات برا افراد مهم و معروف مثل بازیگرها بیشتر بود تا بیشتر تو رسانه ها انعکاس پیدا کنه. چون روزانه سر هزار مردم هزار بلا می آد ولی هیچ کس هیچی نمی گه

پاسخ دادن

امیر دلبندم ، این بنده خدا بوسیله دیگر پزشکان و آزمایشات فهمیه از خودش نمیگه که !!!
شما عادت نکرده ای پیش پیش قضاوت کنی جانم ؟!!!!!

پاسخ دادن

دوست عزیز چرا فکر نمی کنید پزشکی که قطعا بهتر از شما اناتومی و فیزیولوژی و اسیهای بدن را می شناسد انقدر می فهمد که به جای ریه آپاندیس زا عمل نکند.احتمالا درد شما در ناحیه شکم قسمت پایین و سمت راست بوده(چیزی که گاهی در عفونتهای ویروسی تنفسی هم دیده می شود) و دقیقا علایم آپاندبسیت را از خودش بروز میداده است.در این شرایط منطق پزشکی حکم می کند اگر پس از صبر کافی ،علایم تشدید شد یا باقی ماند و ذهن همچنان به سمت التهاب آپاندیس میرفت،شکم باز شود و فراموش نکنید اگر پس از باز کردن شکم، پزشک متوجه شد که آپاندیس ملتهب نیست باز هم باید حتما آنرا بیرون بیاورد چرا که خط برش در آن ناحیه یعنی آپاندکتومی و اگر این خط دیده شود معنی آن این است که آپاندیس برداشته شده.حالا اگر پزشک آپاندیس را برندارد و چند سال بعد فرد دچار آپاندیسیت شود،سایر پزشکان با دیدن علامت جراحی قبلی به آپاندیسیت فکر نمی کنند، التهاب تشدید شده، روده در شکم بیمار سوراخ شده و بیمار به احتمال فراوان می میرد.
برای من جای سوال است وقتی یک خواننده انتقاد یک غیر موسیقیدان را به حق نمی پذیرد چگونه همه به خود اجازه می دهند در مورد پزشکی که پیچیدگیهای آن قابل قیاس با موسیقی نیست،نظرات کارشناسی بدهند؟؟؟؟

پاسخ دادن

ممنون از توضیحاتتون جناب آقای دکتر!!

پاسخ دادن

سلام..به نظرتون ما اینقدرتوی دنیای بدون تکنولوژی زندگی میکنیم..الان با یه سونوگرافی ساده که از بیماران قبل عمل حتما گرفته میشه.نمیشد اطمینان حاصل کرد..هرتشخیصی ممکنه چندین تشخیص افتراقی هم داشته باشه..مشکل اینجاست که توی مملکت ما جون آدماش مثل تستره،همه چیزو امتحان میکنن..الان کلی تجهیزات تشخیصی پزشکا پیشرفته شده..نهمثل زمانی که طبیبا از روی نبض تشخیص میدادن..

پاسخ دادن

خوب دكتر جان فرضاً تا اينجا قبول
حالا كه دكتر آپانديس غير ملتهب رو در آورده و متوجه شده كه غيرملتهبه
چرا براي درد شكمي كاري انجام نداده يا حداقل به پزشكان ديگر ارجاع نداده؟

پاسخ دادن

نه آقا این چه حرفیه؟ قصور پزشکی در ایران اصلا معنا نداره. یه دونه کیارستمی بود که اونم نفخ کرد فوت کرد
خودش یه قولوب عرق نعنا میخورد نمی مرد!
پزشکان ما طعنه بر مسیح می زنند…

پاسخ دادن

کاملان درسته این اقا که بلده خودش تشخیص بده درمان هم بکنه بی اعتمادی به پزشکان که رسانه ها تبلیغ میکنند نتیجه خود درمانیست نمونه ان مقاوم شدن اکثر جامعه به انتی بیوتیک است از توضیحات شما سپاسگذارم

پاسخ دادن

بابا شما هم شورشو در اوردید دیگه.
دیروز قلب پدربزرگ من ایستاد اگه همین پزشکای بیماستان ولی عص اراک نبودن الان….
یکم قدر دان باشیم

پاسخ دادن

ما از پزشکانی که لطف میکنن در قبال هزینه های نجومی لااقل وظیفه خود را انجام میدهند بسیار بسیار بسیار سپاسگزاریم!

پاسخ دادن

به قول پزشکان محترم ” مرگ دست خداست ، ما وسیله ایم “

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی