کنسرت آنلاین «حشرات» برگزار می‌شود!

سام بورنگ

رسانه نوا – «مریم سعادت» کارگردان باسابقه تئاتر بار دیگر تئاتر موزیکال «کنسرت حشرات» به آهنگسازی «کیوان کیارس» را روی صحنه می‌برد.

«کنسرت حشرات» نام اجرایی عروسکی و موزیکال به آهنگسازی کیوان کیارس و کارگردانی مریم سادت است که روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه به صورت کنسرت‌آنلاین روی صحنه می‌رود.

مریم سعادت کارگردان «کنسرت حشرات» درباره این اجرا گفت: «کنسرت‌حشرات» تئاتر عروسکی است که تماما به صورت موزیکال است. این اجرا در حقیقت کنسرتی عروسکی است که گروه «پرواز» آن را اجرا می‌کند. عروسک‌های این اجرای موزیکال همه حشره هستند.

این کارگردان با اشاره به پیشینه‌ «کنسرت حشرات» بیان کرد: ما تا کنون بیشت از یک هزار اجرا از این کنسرت داشته‌ایم و هر سال هم کامل و کامل تر شده است. اصفهان، همدان، عسلویه، کیش، فارس، مرکزی، خوزستان و بندرعباس برخی از شهرها و استان‌هایی بوده‌اند که «کنسرت حشرات» را در آن برگزار کرده‌ایم.

سعادت درباره مخاطبان این اجرا توضیح داد: عمده‌ مخاطب ما نوجوان است و اجرای‌مان برای نوجوانان است اما جذابیت کار ما این است که بزرگترها هم از این اجرا استقبال می‌کنند. ۶ سال پیش همین اجرا را در تالار وحدت به مدت یک ماه روی صحنه بردیم و جالب این که بیشتر بینندگان ما بزرگسالان بودند و خیلی از آنان بدون بچه به دیدن نمایش می‌آمدند.

سعادت درباره همکاری با پروژه «کنسرت‌آنلاین» هم گفت: این پیشنهاد آقای کیارس بود که چنین اجرایی داشته باشیم. وقتی در جریان کار قرار گرفتم از طرح آن خوشم آمد. به هر صورت من معتقدم این آنلاین بودن در روزگار امروز که این همه امکانات دیجیتالی هست خوب است.

«کنسرت حشرات» ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۹۵ در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی