اشوان: حامد همایون را خواننده نمی‌دانم!

کنسرت اشوان
سام بورنگ

رسانه نوا – اشوان با حضور در یک برنامه تلویزیونی، اظهار نظرات جنجالی در خصوص حامد همایون و ماکان بند داشت.

به گزارش رسانه نوا، اشوان شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اظهاراتی نسبت به محسن یگانه، حامد همایون، سیروان خسروی و ماکان بند داشت که برخی از آن‌ها حواشی فراوانی را در پی داشت.

درحالی که مجری برنامه، نظرات اشوان درخصوص برخی از هنرمندان را خواستار شد، ابتدا این خواننده از محسن یگانه به عنوان خواننده سطح اولی که با فراز و نشیب همراه بوده اما راه خود را به درستی پیدا می‌کند، یاد کرد. در ادامه نوبت به حامد همایون رسید که اشوان گفت: ایشان اصلا در سلیقه من نیست و از نظر موسیقایی، باری در موسیقی ندارد که بتوان درموردش بحث کرد. تنظیم آثار او چیزی به موسیقی اضافه نمی‌کند، یک پروژه را باز می‌کنند و یک شعر ساده و راحت‌الحلقوم را برمی‌دارند و بین مردم هم جا باز می‌کنند! اما درکل از لحاظ موسیقایی من ایشان را خواننده نمی‌دانم.

اشوان در ادامه درخصوص سیروان نیز وی را موزیسین بسیار قوی، خوش ذوق و باهوشی عنوان کرد.

درانتها و با پخش تصویر ماکان بند، اشوان گفت: در فضای مجازی این گروه را دیدم. اول فکر می‌کردم ویدئوهای طنز می‌سازند و تنها یک کار آن‌ها که گویا کاور بود را شنیده بودم.

دیدگاه شما

4 دیدگاه
پاسخ دادن

حامد همایون نه صدا داره نه قیافه داره نه اهنگاش معنی داره فقط چون سبکش شاده مردم طرفدارش شدن با نظر اشوان موافقم چون خدایی متن اهنگا رو بخونی اصن نمیگیری چیه اشوان هم صداش خوبه و هم فوق العاده احساسی میخونه شعراشم خوبه

پاسخ دادن

به نظر من هم حامد همایون اصلا صدای خوانندگی ندارد . یه دادزن خوبه مثل وانت دارها .

پاسخ دادن

در مورد حامد همایون تنها نظر ایشون نیست. خیلی ها قبول دارند یک سبک مسخره بازی است و بسیار بی ارزش از نظر اصالت موسیقی و صدا. چون اگر این شخص با این سبک بی ارزش خواننده هستند باید بگوییم همه مردم دنیا از هر قشری حتی لال هم خواننده است !

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی