بابک جهانبخش درخصوص گران شدن بلیت‌ها واکنش نشان داد

سام بورنگ

«بابک جهانبخش» خواننده مطرح موسیقی پاپ که این‌روزها درگیر برگزاری تور کنسرت‌هایش است، در یادداشتی به توضیح در خصوص گران شدن قیمت بلیت‌ها پرداخت.

جهانبخش که با اشاره به قراردادهای جداگانه هنرمندان، گفت: بنده و گروهم تهیه کننده و سرمایه گذار این کنسرت ها نیستیم باور کنید اصلا در جریان چگونگى تعیین قیمت ها هم نیستیم، براى اطلاع بیشتر شما عارضم که هنرمندها سالانه قرارداد متفاوت و مشخصى رو دارند و اکثرا در جریان ریز خیلى از مسائل هم قرار نمى گیرند ممنونم که ما رو درک مى کنید و شک نکنید بنده همیشه طرف شما هستم و حتما نظرات و انتقاداتتون رو به گوش عزیزان مى رسانم.

این خواننده ادامه داد: در پاسخ به همین سوالات، برگزار کننده ‌ها نیز می‌گویند: هزینه هاى کلى براى برگزارى یک کنسرت به شدت افزایش یافته ! و قطعا هر چه گنجایش سالن ها بیشتر باشد قیمت بلیت ها هم کاهش پیدا مى کند که این آرزوى قلبى ماست که شرایط براى حضور مخاطب محترم موسیقى آسان تر شود.

گفتنی است بابک جهانبخش در ادامه‌ی کنسرت‌هایش ۱۲ مرداد در تالار رودکی اصفهان، ۱۴ و ۱۵ مرداد در سینما هلال اهواز و ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه خواهد رفت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی