بنیامین و ده‌ها نشانه برای مهاجرت دائمی به امریکا!

مهاجرت بنیامین به امریکا
پارسا عمادی

رسانه نوا – این روزها بیش از هرزمان دیگری شایعات پیرامون مهاجرت بنیامین به آمریکا قوت گرفته است.

به گزارش رسانه نوا؛ بنیامین بهادری پس از انتشار آلبوم «بنیامین ۹۴» و در تابستان همان سال برای برگزاری تور کنسرت‌های بین المللی به امریکا سفر کرد. او در این سفر طولانی که نزدیک به سه ماه به طول انجامید اجراهای متعددی برگزار کرد که نسبت به تور قبلی خود در امریکا، با استقبال کم‌تری رو به رو شد، اما باز هم استقبال از این تور به نسبت خوب گزارش شد!  طبق قانون ایالات متحده، هنرمندان برای سفر به امریکا ویزای O1 دریافت می‌کنند که به واسطه آن و در کم‌تر از ۱ ماه می‌توانند گرین کارت امریکا را دریافت کنند، بر اساس همین قانون بسیاری از هنرمندان ایرانی طی سال‌های اخیر اقامت امریکا را دریافت کردند که بنیامین بهادری نیز می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم شایعات پیرامون مهاجرت بنیامین را پررنگ تر کرده است. 

بنیامین بهادری پس از آلبوم «بنیامین ۸۸» دیگر نتوانست موفقیت چشمگیری در عرصه موسیقی داشته باشد و هر دو آلبوم که پس از سال ۸۸ منتشر شدند با استقبال خوبی همراه نشدند. البته که فروش آلبوم «بنیامین ۹۳» به واسطه فوت همسرش و استفاده ترحم برانگیز از تصویر دخترش فروش بسیار خوبی داشت ولی محتویات آن آلبوم هیچ‌گاه موفقیت آثار پیشین او را تکرار نکردند. در این بین از دست دادن نیما وارسته پازل عدم موفقیت بهادری را تکمیل کرد. وارسته که نقش بسزایی در هیت شدن کارهای بنیامین داشت اردیبهشت ۹۳ دار فانی را وداع گفت و این عدم همکاری تیم محدود بنیامین را کوچک‌تر از قبل کرد و ماحصل این تیم تغییر یافته آلبوم ۹۴ بنیامین بود که نتواست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

پس از این سفر طولانی، روند کاری متفاوتی در پیش گرفت تا شایعه مهاجرت بنیامین بیش از پیش مطرح شود. ازدواج مجدد از یک سو و اقدام به خواندن قطعه جنجالی «کبیر» از سویی دیگر، حواشی پیرامون این خواننده جوان را افزایش داد. بهادری ابتدا در فروردین ۹۵ رسماً اعلام کرد به همراه همسر جدیدش (شایلی) به هند می‌رود تا در آن‌جا ساکن شود و ادامه فعالیت هنری‌اش را آن‌جا پیگیری کند. اما پس از این خبر، تصمیم جدی از بنیامین مبنی بر مهاجرت دیده نشد تا انتشار «کبیر» و جنجال‌های افسار گسیخته پس از آن که هنوز هم ادامه دارد. شورای توسعه فرهنگ قرآنی ۵ نهاد را مأمور بررسی و تهیه گزارش از اقدام بنیامین بهادری در اجرای نامناسب دعای جوشن کبیر کرد تا با توجه به آن دستورالعملی برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه تهیه شود. دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز طی بیانیه‌ای اعتراض خود را نسبت به انتشار این قطعه بیان کرد و مدعی شد «کبیر» در خارج از کشور تولید شده است.

محسن نامجو نیز سال‌ها پس از اجرای غیر رسمی موسیقایی سوره «شمس» با شکایت یک قاری مطرح قرآن، به ۵ سال حبس محکوم شد و در ادامه نیز حکم ارتدادش صادر شد. هرچند آن‌چه برای بنیامین رخ داده بسیار توفیر دارد با داستان‌های محسن نامجو، ولی اجرای دعای جوشن کبیر توسط او هر روز مخالفان سرسخت و جدی‌تری پیدا می‌کند. بنیامین هم با سابقه بیش از ۱۰ سال در حوزه موسیقی مجاز و تحت نظارت وزارت ارشاد، دانسته این قطعه را منتشر کرده و دانسته پیش از انتشار برای کسب مجوز از دفتر موسیقی اقدام نکرده و دانسته برای مهاجرت احتمالی اندوخته‌ای تضمینی فراهم کرده است.

علیرضا میرآقا رهبر ارکستر این خواننده نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، بر مهاجرت بنیامین بهادری صحه گذاشت و با این هنرمند خداحافظی کرد. 

در کنار این حواشی که عمدتا از سوی نزدیکان و حتی خود بنیامین تایید شده است، خرید ملک در یکی از ایالت‌های مهم امریکا به نام  دخترش (بارانا بهادری) بیش از پیش به شایعه مهاجرت بنیامین دامن می‌زند (به گفته یک منبع آگاه نزدیک به او). او حتی در یک اظهار نظر تایید نشده، خواستار تحصیل دخترش در امریکا شده که این نیز اگر صحت داشته باشد تنها قسمت مجهول معادله ما را حل می‌کند. با تمام این تفاسیر می‌بایست کمی صبر کرد تا تصمیم و واکنش بنیامین را دید. خبرنگار رسانه «نوا» طی روزهای آتی تلاش می‌کند تا با بنیامین یا مدیر برنامه‌های وی گفتگو کند تا شاید پاسخ روشنی از آینده او برای مخاطبان مخابره کند.

دیدگاه شما

9 دیدگاه
پاسخ دادن

اوه حالا انگار کی هست. چی را از دست میده مملکت!!!!!

پاسخ دادن

آخه این در پیت ام خواننده اس !؟
فرار بی مغزها خوش است!

پاسخ دادن

همینو بگو . دانشمند هسته ای انگار

پاسخ دادن

بنیامین بهادری چه اهمیتی داره که باید با این شرح و تفصیل بهش پرداخت … خواننده ی پرحاشیه ای که نه صدای جذابی داره و نه مخاطب پسند حداقل برای شش هفت سال گذشته…. رفت بسلامت، با اخبار بی اهمیت بعضیها رو بزرگ نکنیم…

پاسخ دادن

چطور این افراد به راحتی به آمریکا سفر می کنند اما مردم عادی از رفتن به آمریکا فعلا که محروم شده اند! این آقا مثلا نخبه است که میخواهد برود؟ یا دانشمندی چیزی است که آمریکا فرش قرمز برای وی پهن کرده است؟ جالب است چرا آمریکا؟! کشور دیگری در دنیا وجود ندارد که به سرزمین شیطان بزرگ میخواهید بروید؟!!

پاسخ دادن

دوست عزیز چه ربطی به نخبه بودن داره ؟! اینهمه آدم معمولی میرن امریکا! بنیامین هم یکی مثل بقیه!درضمن بنیامین فرد معمولیی به حساب نمیاد!
درضمن همسر بنیامین مقیم امریکا هست پس بی دلیل هم نیست اگر بنیامین بره!!

پاسخ دادن

در مورد مهاجرت به امریکا و اقامت در اون جا واقعا نمیدونم چون اطلاعی ندارم ولی صحبت های شما کاملا اشتباهه.البوم ۹۳ بی نظیر بود و استقبالم ازش عالی بود همچنین چند تا تک اهنگی که بنیامین منتشر کرد سال گذشته واقعا پرطرفدار بود

پاسخ دادن

ببخشید دقیقا کی گفته سال ۹۴ تور آمریکای بنیامین موفق نبوده؟!!؟ این هارو از کجا درمیارین؟!!؟همین هفته پیش هم بنیامین کنسرتش تو لس آنجلس سالن دالبی سولد ات شده بوده و موفق بودنشو همه جا اعلام کردن! چرا اونو نمیگین؟ درضمن کی میگه آلبوم ۹۳ قشنگ نبود؟!؟ اینکه شما با آلبوم ۸۵ بنیامین مقایسش کنین خودتون هم میدونین اشتباست! چون ۸۵ شروع یک سبک جدید بود نه تنها واسه بنیامین بلکه واسه موزیک پاپ! پس هیچوقت آلبوم دیگه ای از بنیامین نمیتونه جای اونو پر کنه!
درضمن بهتره بدونین نیما وارسته هم تو آلبوم ۹۳ بنیامین بود! اطلاعاتتون کاملا نشون میده که چقدر از روی عمد اطلاعات غلط دادین!!!
لطفا با اطلاعات غلط و ضعیف نشون دادن بنیامین دلیل برای مهاجرت نسازین!!! بنیامین بعد از آلبوم های ۹۳ ۹۴ کلی کارهای خوب داشته مثل عشق احساسه و چند مترمکعب عشق سلام بمبعی و …

پاسخ دادن

با برحسب اتفاق مواقفم درست است رنج سنی اینحانب با شما یکسان نیست ولی البوم چند متر مکعب عشق ازحناب بنیامین وان فیلم زیبا. لابد کاربر دهشتادی از فلان داعشگذاری برداشته اند چون فضای محروم رسانه بینهایت اسفبار است.

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی