آلبوم «سی سالگی» احسان خواجه‌امیری منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – آلبوم موسیقی «سی سالگی» تازه ترین آلبوم «احسان خواجه امیری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان از صبح امروز در سراسر کشور منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

این اثر در سبک موسیقی پاپ، هشتمین آلبوم «احسان خواجه‌امیری» است و همچون سه آلبوم اخیر وی از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» منتشر شده است؛ آلبوم آخر خواجه امیری، «پاییز، تنهایی» نام داشت و حالا پس از گذشت یک سال و چندی، این خواننده مخاطبان خود را با «سی سالگی» غافلگیر کرده است.

آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم «سی سالگی» را «علیرضا افکاری»، «هومن نامداری» و «اکبر شاهی»، «فرشید ادهمی» و «احسان نی‌زن» به عهده داشته‌اند و ترانه‌ها را «روزبه بمانی» و «افشین یداللهی»، «عاطفه حبیبی»، «پویان بوترابی» و «زهرا عاملی» سروده‌اند. همکاری مجدد این هنرمند با «افشین یداللهی»در این آلبوم از نکات جالب توجه است، ترانه‌سرایی که پیش از این خواجه‌امیری تجربه‌های موفق و چشمگیری با او داشته است.

شایان ذکر است که پیش از این آلبوم های «من و بابا» (۱۳۸۰)، «برای اولین بار» (۱۳۸۴)، «سلام آخر» (۱۳۸۶)، «فصل تازه» (۱۳۸۷)، «یه خاطره از فردا» (۱۳۸۹)، «عاشقانه‌ها» (۱۳۹۱) و «پاییز تنهایی» (۱۳۹۳)با صدای احسان خواجه امیری در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

دیدگاه شما

1 دیدگاه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی