«فندک تب دار» اولین قطعه و موزیک ویدیوی فصل دوم سریال شهرزاد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – اولین قطعه فصل دوم «شهرزاد» با نام «فندک تب دار» با صدای محسن چاوشی و سینا سرلک به زودی منتشر می شود.

همانطور که می‎‌دانید، سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی و سرمایه گذاری سید محمد امامی ساخته می شود. داستان سریال «شهرزاد» در دهه ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است که نغمه ثمینی و حسن فتحی نویسندگان این مجموعه هستند.
رضا کیانیان، رؤیا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری از بازیگران جدید فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و… ایفای نقش می‌کنند.
محسن چاوشی نیز همانند فصل اول به عنوان خواننده همراه این سریال است. این قطعه نهمین قطعه از این سریال و همچنین اولین اثر فصل دوم شهرزاد محسوب می‌شود.
ترانه، آهنگسازی، تنظیم و میکس و مسترینگ این اثر متعلق به محسن چاوشی، گیتار الکتریک عادل روح نواز، پیانو توحید نورى، کیبورد شهاب اکبرى است. موزیک ویدیوی اختصاصی سریال برای قطعه فندک تب دار، به تدوین مسعود رفیع زاده همزمان رونمایی می‌شود.
پخش هفتگی فصل دوم این سریال از روز دوشنبه ٢٩ خرداد ۱۳۹۶ آغاز خواهد شد.  شرکت تصویر گستر پاسارگاد پخش این مجموعه را بر عهده دارد.

دیدگاه شما

2 دیدگاه
پاسخ دادن

سلام ممنون به خاطر موزیکای خیلی جذاب من تو سایتم یه سری مطالب در این رابطه نوشتم حتما سر بزنید

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی