حاجیلیتو دومین آلبوم امید حاجیلی منتشر شد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – پس از هشت سال، دومین آلبوم رسمی امید حاجیلی به نام «حاجیلیتو» از صبح امروز سه شنبه ۲۲ تیر توسط شرکت «دنیای هنر» در سراسر کشور منتشر شد.

امید حاجیلی در گفتگو با نوا پیرامون انتشار آلبوم جدید گفت: بعد از هشت سال سرانجام طلسم انتشار آلبوم شکست، خیلی برای آن زحمت کشیدیم. البته بیشترین دلیل تاخیر انتشار آلبوم جدید این بود که بیشتر کارها بر دوش خودم بود و من به دلیل درگیری‌های زیاد کمتر می‌رسیدم برای آن وقت بگذارم. فکر می‌کنم آلبوم بدی نشده، اما درنهایت مخاطب باید نظر دهد.

همه توقع دارند کل آهنگ‌های من شاد و ریتمیک باشه اما اینطوری نیست چراکه آلبوم به نظر من یک مجموعه باید باشد که در همه‌ی سبک‌ها را بتواند شامل شود از کارهای لاتین که آهنگ محلی کوچه لر را طوری تنظیم کرده‌ام که تا به حال شنیده نشده تا قطعات شاد و حتی یک کار آرام؛ این آلبوم یک پکیج و مجموعه از کارهای من است و امیدوارم همه دوست داشته باشند.

«مجنون»، «بمب عشق»، «وقت گل نی»، «ای داد»، «ترک دیار»، «دلبر»، «رفتم از دست»، «حالا حالا»، «وای وای»، «کوچه لر»، «نقش جمال»، «افتاد»، «اقاقیا» نام قطعات جدیدترین آلبوم امید حاجیلی است که ۴ قطعه از آن پیش از این منتشر شده بود.

حسین شریفی، همایون نصیری، داوود اریکه، آرمین قیطاسی، فیروز ویسانلو، مسعود همایونی، نیما رمضان، علی جعفری پویان، میثم مروستی، امیر عظیمی، نیلوفر محبی، کاوه تسعیری، آتنا اشتیاقی، نگار نوراد، حمیدرضا مرادی، داوود اسلفی، آرش صمیمی، محسن شریفیان، بهنام حکیم، افشار نامور و احسان نی زن نوازندگان این آلبوم هستند.

بهره گیری از ترانه و موسیقی‌های فولکلوریک از مهم‌ترین ویژگی‌های آثار او به شمار می‌رود. همچنین امید حاجیلی قطعه «نقش جمال» را به یاد روزهای همکاری با ناصر عبداللهی، به او تقدیم کرده است. 

تنظیم همه قطعات آلبوم برعهده شخص امید حاجیلی بوده، اما حمیدرضا مرادی (در قطعه مجنون) و محمدرضا جوادی (در قطعه وای وای) با او همکاری کرده اند. 

همچنین محمدرضا مرادی، فرهاد جهانی، ناصر عبداللهی، سامیه سلیمی و امید حاجیلی ترانه سرایان این مجموعه ۱۳ قطعه ای بوده اند. 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی