نخستین برنامه از دور جدید هزارصدا برگزار می‌شود

هزارصدا
سام بورنگ

رسانه نوا – مسابقه خوانندگی هزارصدا پنج شنبه هفته جاری در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

پس از وقفه‌ای دو ماهه، برنامه مسابقه خوانندگی هزارصدا از سر گرفته می‌شود. در این برنامه که ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۲۲ تیرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، فواد حجازی به عنوان داور بخش آهنگسازی، مهدی یغمایی به عنوان داور بخش خوانندگی و افشین مقدم به عنوان داور بخش ترانه به بررسی آثار هشت خواننده جوان خواهند پرداخت و نفرات برگزیده را انتخاب خواهند کرد. فواد حجازی پیش از این یک بار، در فینال سال ۱۳۹۴ هزارصدا در کنار زنده‌یاد دکتر افشین یداللهی، مانی رهنما و حمید حامی‌ داور این برنامه بود و افشین مقدم هم دو بار و در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ به عنوان داور ترانه در برنامه هزارصدا حضور داشت، اما مهدی یغمایی برای اولین بار به داوری هزارصدا می‌نشیند.

در این برنامه همچنین خواننده، آهنگساز و نوازنده خوب موسیقی پاپ،  گرشا رضایی به عنوان خواننده مهمان حضور دارد و با نوازندگی پیانوی وحید مهراد قطعاتی را تقدیم علاقمندان خواهد کرد. رضایی پیش از این هم، اردی‌بهشت ماه سال گذشته، در برنامه‌ای که با داوری عبدالجبار کاکایی، سعید شهروز و بابک زرین برگزار شده بود به عنوان خواننده مهمان حضور داشت.

آخرین برنامه هزارصدا در بخش پاپ، فینال این برنامه برای انتخاب بهترین خواننده سال بود که پیش از ماه مبارک رمضان و در تاریخ بیست و یک اردی‌بهشت به داوری پویا نیکپور، مهرداد نصرتی، سیامک عباسی و حسین غیاثی برگزار شده بود و در آن، امید طهماسبی به مقام اول دست یافت.  طهماسبی هم اولین اجرا کننده برنامه این پنج‌شنبه به عنوان خواننده جوان مهمان است.

برنامه هزارصدا اولین برنامه استعدادیابی و معرفی چهره‌های جوان موسیقی‌ در ایران است که از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و بنیان‌گذار، مدیر و مجری آن آرش نصیری است. این برنامه هر ماه دو بار در دو بخش سنتی و پاپ برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی