جاوید: از اواخر پاییز مراحل تولید آلبومم را شروع می‌کنم

سام شرف زاده

رسانه نوا – به تازگی جاوید تازه ترین اثر خود را با نام دروغ زیبا با همکاری یاشار آج و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد که در ساعت های اولیه انتشار با استقبال چشمگیری رو به رو شد.


جاوید درباره این اتفاق موسیقایی که با حضور یاشار آج رخ داده است عنوان کرد: ترانه این اثر هم سروده یاشار است و از آنجا که با هم دوست هستیم بیشتر قطعات من ساخته او است. هنرمند با استعدادی است و سلیقه موسیقی من را می داند. نتیجه همکاری من با او چیزی می شود که می خواهم و از این همکاری راضی هستم.
وی با اشاره به این نکته که تصمیم دارد با چهره های سرشناس حوزه موسیقی همکاری کند گفت: با شهاب اکبری هم همکاری داشته ام و قطعه ای با نام می ترسم که پیشتر منتشر شده حاصل همکاری ما با هم است و چند اثر دیگر هم داریم. شهاب هنرمندی است با تجربه و رابطه ما به فعالیت موسیقایی خلاصه نمی شود بلکه رابطه دوستانه بین ما وجود دارد. با علی بحرینی، مهرزاد امیرخانی، ترانه مکرم و حمید رضا نصراللهی ترانه سراهایی هستند که با آن ها کار کرده ام. خوشحالم در تیم تولید آثارم نوازنده های بزرگی مثل پیام طونی، مجتبی تقی پور و نیما رمضان حضور داشته اند.
جاوید در انتهای صحبت های خود عنوان کرد: با اینکه چند آهنگ آماده دارم، در حال تولید چند قطعه دیگر به صورت موازی هستم که هر کدام در زمان مشخص خود منتشر خواهند شد. طبق برنامه ریزی هایی که کرده ام اواخر پاییز مراحل تولید آلبومم را شروع خواهم کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی