کامران رسول‌زاده پس از مدت‌ها روی صحنه می‌رود

سام بورنگ

رسانه نوا – «کامران رسول‌زاده» پس از مدت‌ها با اجرای قطعات جدید خود در پایتخت روی صحنه می‌رود.

این خواننده روز هشتم بهمن و طی دو سانس کنسرتی را تالار «ایوان شمس» برگزار خواهد کرد و به طلسم دوری طولانی خود از استیج پایان می‌دهد. همچنین در این برنامه همان ارکستر قبلی رسول‌زاده به رهبری «آرمان مهربان» هنرنمایی خواهند کرد.

مهم‌ترین نکته کنسرت هشتم بهمن این است که کامران رسول‌زاده به تازگی موسسه فرهنگی هنری «آوای هنر کامران» را ثبت کرده و قرار است تمامی اتفاقات هنری‌اش از طریق این مجموعه به مدیریت خودش برگزار و اجرایی شود. این خواننده تا چندی پیش با موسسه «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» در زمینه برگزاری کنسرت‌ها و مدیریت فعالیت‌هایش در عرصه موسیقی همکاری می‌کرد.

خواننده آلبوم «دستای نامحرم» تا پیش از کنسرت آینده‌اش یک قطعه به نام «زمستون» با مطلع «زمستون زمستون به تو عاشقم» را منتشر خواهد کرد. همچنین تک‌آهنگ‌هایی که با صدای او در سال ۹۴ منتشر شده بود هم برای اولین‌بار هشتم بهمن شنیده‌ می‌شود. از سوی دیگر کامران رسول‌زاده یک ویدئو از اجرای مشترکش با «مورات ککیلی» را هم در دست انتشار دارد. او تابستان سال گذشته در شهر استانبول کنسرت مشترکی را به همراه این خواننده مطرح ترکیه‌ای برگزار کرد که بازتاب‌های زیادی در رسانه‌ها داشت.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی