گلایه‌ی کارن همایونفر از احسان علیخانی

سام بورنگ

رسانه نوا – «کارن همایونفر» آهنگساز مطرح موسیقی روز گذشته با انتشار متنی از برنامه‌ی احسان علیخانی گلایه و به پخش بدون اجازه آثارش از برنامه «ماه عسل» واکنش نشان داد.

وی در ابتدا با انتشار یادداشتی در صفحه‌ی اینستاگرام خود خطاب به احسان علیخانی نوشت:

“احسان علیخانی عزیز

من برای برنامه جذاب شما که وقت دیدنش را متاسفانه کمتر پیدا می‌کنم و صورت ماهت را کمتر می‌بینم جز آرزوی موفقیت دعایی ندارم. اما بارها موسیقی‌های مرا در زیر متن گفتگوهای دل‌انگیزت و اشک‌ها و خنده‌های هموطنان و صدای خوش‌رنگ و به رنگ چشمانت را پخش می‌کنی و ممنون از تو و تهیه‌کننده و دست اندرکاران.. گاهی با خودم می‌اندیشم اگر این موسیقی فیلم‌ها در آلبوم‌های منتشر شده من نبود صداوسیما در تامین موسیقی تمامی برنامه‌هایش از مستند تا داستانی و خبری و غیره و غیره چقدر با کمبود برخورد می‌کرد. عزیز دل شما که هنرمند هم هستید و جزو بلند قامتان هستید حقوق مادی را من پیشکش برنامه‌ی خوبتان و سازمان می‌کنم حداقل حقوق معنوی آثار را می‌توانید با ذکر خالق اثر و خود اثر ذکر بفرمایید. در آرامش باشی.”

کارن همایونفر صبح امروز نیز در متنی دیگر از تماس احسان علیخانی خبر داد و نوشت:

“دوستان عزیزم

پست قبلی را با نهایت احترام به همه و به‌ویژه احسان علیخانی عزیز نوشتم. سنگینی بیس‌و‌پنج سال و سی‌و‌پنج سریال و یکصدو‌سی‌هفت فیلم و خستگی آن و حال این‌روزهای همه همکاران خودم در سینما و تلویزیون رادیو و عدم رعایت حقوق مادی و معنوی بود.احسان عزیز لطف کرد و در نهایت ادب و وقار تماس گرفت و دلیل پخش موسیقی‌هایم را توضیح داد از دلبستگی شخصی‌اش به من تا نزدیک بودن فضای کارها به برنامه. در مقابل کسی که با قلبش حرف می‌زند بی شک اگر هنرمندی قدر ببیند و احترام متقابل چیز زیادی انتشار ندارد. نه من به احسان عزیز احتیاج دارم نه او به من. پس احترام تنها مسئله باشکوه ارتباط بین ما هموطنان است.حق طبیعی هر انسانی مادامی که سرمایه‌اش تنها خاطره ساختن برای شماست در این سرزمین کمی احترام است.”

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی