محمود انصاری تیتراژ «از اینجا تا اونجا» را خواند

سام بورنگ

 رسانه نوا – محمود انصاری پس از همکاری موفقش با مجموعه شام ایرانی، قطعه‌ای را برای تیتراژ مجموعه نمایشی «از اینجا تا اونجا» خواند که از چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

اولین قسمت مجموعه نمایشی «از اینجا تا اونجا» به کارگردانی مسعود عسگری و تهیه‌کنندگی جمشید تربتی با محوریت پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر، از چهارشنبه ۲۹ ساعت ۱۶:۵۰ پخش شد و تیتراژ این مجموعه نمایشی با صدای انصاری به گوش مخاطبان رسانه ملی رسید.

تیتراژ مجموعه نمایشی «از اینجا تا اونجا» بانام «پنجره‌ی شب» با ترانه‌ای از «مسعود عسگری» توسط امیر عباسیان و احسان داودآبادی آهنگسازی و تنظیم‌شده است.

این خواننده درباره اجرای این قطعه و همکاری با مجموعه تلویزیونی توضیح داد: «این مجموعه با گریزی به تاریخ، از دریچه طنز با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند تا پیام مهمی را به مخاطبان درباره پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر بدهد و همین مسائل باعث شد تا از همکاری با این مجموعه استقبال کنم. فضای تیتراژ این کار کمی متفاوت‌تر از کارهای گذشته من است و امیدوارم مردم این فضا را دوست داشته باشند.»

انصاری همچنین در مورد همکاری‌اش با صداوسیما گفت: «تیتراژی را برای یکی از شبکه‌های سیما خواندم که قرار است روزهای جمعه پخش شود و تا پایان امسال از طریق همین رسانه و رادیو به گوش مخاطبان خواهد رسید.»

وی در پایان صحبت‌هایش به انتشار آلبوم رسمی خود با عنوان «تردید» در تابستان سال آینده خبر داد.

این مجموعه که از دو اپیزود متفاوت در دو دوره زمانی قجر و رئال تشکیل‌شده است در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای در گروه اجتماعی شبکه یک سیما و با مشارکت ستاد مبارزه با مخدر ریاست جمهوری تهیه و تولیدشده و بازیگرانی چون شهرزاد عبدالمجید، شیوا خسرو مهر، فرهاد بشارتی، داریوش سلیمی، سعید آهنج، محمدرضا عباس نژاد و … در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند و روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن می‌رود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی