محسن یگانه و مهدی یراحی تیتراژ ماه عسل را می‌خوانند

سام بورنگ

رسانه نوا – همواره با آغاز ماه مبارک رمضان، بحث خواندن تیتراژهای تلویزیونی به یکی از داغ‌ترین خبرهای موسیقی تبدیل می‌شود و برنامه‌ی «ماه عسل» با تهیه و اجرای «احسان علیخانی» را می‌توان پربیننده‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها دانست.

درحالی که «مهدی یراحی» همواره یکی از موفق‌ترین خواننده‌های ماه عسل بوده است، پس از وقفه‌ای یک ساله بار دیگر تیتراژ پایانی این برنامه را اجرا می‌کند. یراحی که قطعاتی همچون «سازش»، «بغض تو»، «هرجای دنیایی دلم اونجاست» و… را برای این برنامه اجرا کرده، این‌بار نیز با ترانه‌ای از «روزبه بمانی» اجرای قطعه‌ی تازه‌ای را برای ماه عسل برعهده خواهد داشت؛ این قطعه به عنوان تیتراژ پایانی ماه عسل انتخاب شده و آهنگسازی آن را نیز مهدی یراحی انجام داده است.

اما تیتراژ آغازین برنامه‌ی امسال ماه عسل را برای دومین بار «محسن یگانه» اجرا خواهد کرد، این درحالی است که محسن یگانه در سال ۸۶ نیز تجربه‌ی همکاری با احسان علیخانی را داشت که آن قطعه به محبوبیت بالایی میان مخاطبان موسیقی رسیده بود. این بار نیز پس از ده سال با ترانه‌ای از روزبه بمانی و ملودی محسن یگانه بار دیگر شاهد حضور این خواننده در رسانه‌ی ملی خواهیم بود.

موسیقی تیتراژ برنامه‌ی ماه عسل در حالی همواره مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار گرفته که گاهی تا آخرین لحظات شاهد تغییراتی در اجرای نهایی آن بوده‌ایم، باید دید در سال جدید احسان علیخانی با چه برنامه‌ای برای تیتراژ، این برنامه را به روی آنتن خواهد برد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی