رضا صادقی تیتراژ انمیشین «ناسور» را خواند

سام بورنگ

رسانه نوا – «رضا صادقی» در جدیدترین همکاری‌اش، خواندن موسیقی تیتراژ انیمشین «ناسور» به کارگردانی «کیانوش دالوند» را بر عهده گرفته است.

انیمیشن بلند «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند در نخستین دوره جشنوراه مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» نمایش داده می شود و موسیقی تیتراژ آن با صدای رضا صادقی همراه شده است؛ صادقی این قطعه را سال ۹۲ و به مناسبت ایام محرم منتشر کرده بود.

این انیمیشن به تهیه کنندگی مشترک محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند جمعه ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پردیس سینمایی ملت نمایش داده خواهد شد.

جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» بر زندگی و حیات جاودانی امام حسین (ع) تمرکز دارد و می کوشد تلاش و کوشش فرزانگان مسلمان را به جهانیان نشان دهد. جشنواره «چهل چراغ» این روزها در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

طبق آخرین برنامه ریزی ها انیمیشن سینمایی «ناسور» محرم و صفر روی پرده سینماها می رود که روایتی از زندگی عبیدالله بن حر جعفی یکی از کوفیان مکه را به تصویر می کشد که از امام حسین (ع) دعوت کرده تا به کوفه بیایند و زمانی که می شنود سپاه امام (ع) به کوفه نزدیک شده از این شهر خارج می شود تا با ایشان رو به رو نگردد؛ اما از بد حادثه به صورت کاملا ناگهانی با ایشان روبرو شده و مجبور می شود دست رد به سینه امام بزند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی