سعید علیپوریان: این اسپانسرها کجا هستند که ما را پیدا نمی‌کنند!

سام شرف زاده

رسانه نوا – خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده خوب کشورمان سعید علیپوریان قطعه جدید خود با نام «پشیمونم» را منتشر کرد.

کلام و موسیقی این تک‌آهنگ که اولین قطعه منتشر شده سعید علیپوریان پس از انتشار آلبوم «اولین نگاه» است، سروده و ساخته خود خواننده بوده که توسط بهنام شهرکی میکس و مسترینگ آن صورت گرفته است. 

علیپوریان در حاشیه انتشار این قطعه گفت: «به تنها چیزی که پرداخته نمی‌شود خود موسیقی است. اینکه این موسیقی برای چه افرادی تولید می شود و کجا مصرف می‌شود. فقط مسائل مالی و به اصطلاح بیزینس در میان است و بیزینس بداخلاقی هم هست. یک تهیه‌کننده با خواننده‌ای با صدای ضعیف همکاری می‌کند و او را به شهرت می‌رساند و پایش را به صحنه باز می‌کند. چنین تهیه‌کننده‌ای می‌خواهد قدرتش را به بقیه ثابت کند. من مشکلی با تجارت موسیقی ندارم اما این صنعت، باید تولید درستی هم داشته باشد. هنرمندان توانایی در حوزه موسیقی داریم که در سکوت روزگارشان را سپری می‌کنند و بعضی‌ها که سخت می‌توان به آن‌ها هنرمند گفت، همه توجه‌ها را جلب کرده‌اند. این اتفاقات به اعتقاد خیلی از اهالی هنر، موسیقی را در یک چالش منفی قرار داده است. موسیقی در حال خودزنی است.»

وی ادامه داد:« اسپانسرهای نقش مهمی دارند و می‌توانند یک خواننده را از پایه تکان بدهند. این همه سال است من در عرصه موسیقی فعالیت می‌کنم و نمی‌دانم این اسپانسرها کجا هستند که ما را پیدا نمی‌کنند! اصلا تاجرها کجا هستند! یک تماس، یک قطره امید و نوری به اندازه شعله شمع هم از آن ها به ما نرسیده. احساس می‌کنم در یک دالان تاریک، کورمال کورمال پیش می‌روم و هر چه از من هست، در من تولید می‌شود و به بازتولید می‌رسد. دوستان هنرمند اطراف هم که تنها انرژی آدم را می‌گیرند و انتقاد می‌کنند.»

همچنین علیپوریان درباره آینده موسیقایی‌اش گفت:« فعلا به فکر جمع‌آوری آلبوم نیستم اما چند تک آهنگ آماده دارم و چند قطعه هم در مراحل مختلف تولید هستند که به زودی منتشر خواهند شد.»

«اولین نگاه» نام اولین آلبوم سعید علیپوریان است که در فضای موسیقی پاپ- راک و شامل سیزده قطعه است با همراهی بهنام شهرکی، آتیلا کاظمیان، حامد صمغ آبادی منتشر شده است. گفتنی است نوازنده های مطرحی همچون مسعود همایونی، بابک شهرکی، فرشید ادهمی، حسین شریفی، حسن فراهانی، هومن نامداری، نیما رمضان، محمد اسدی، شروین شهبازی، بهنام حکیم و فرزاد فخرالدینی با وی همکاری کرده‌اند. همچنین وحید فرجی نیز به عنوان عکاس و کارگردان موزیک ویدئوها در کنار این خواننده بوده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی