«تلنگر» مهرداد شهسوارزاده منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – خواننده پاپ موسیقی کشورمان از جدیدترین آلبوم خود در قالب آلبومی به نام «تلنگر» رونمایی کرد.

مهرداد شهسوارزاده آلبوم «تلنگر» را به تهیه کنندگی و با صدای خود از هفت اسفند  ۹۵ منتشر کرد و در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

این آلبوم روز جمعه ۶ اسفندماه با حضور جمعی از چهره های هنری عرصه های موسیقی و سینما رونمایی شد و از امروز در دسترس همگان قرار گرفته است.

در این مراسم که با عنوان «دورهمی تلنگر» برگزار شد،، شهره سلطانی، شقایق فراهانی، هومن حاجی عبدالهی، صبا کمالی، مهرشاد کارخانی  و … از عرصه سینما ستار اورکی، نیما اورکی، رضا عسگری، مجید طوسی،نیما بذرافشان،مریم خوشرنگ ،لی لا رضایی و …. از عرصه موسیقی به عنوان میهمان حضور داشتند.

در طول برنامه از تک تک قطعات و تیزر آلبوم   «تلنگر» با اجرای آنها و شنیدنشان توسط حضار رونمایی شد.

آلبوم موسیقی «تلنگر» چهارمین آلبوم مستقل مهرداد شهسوارزاده در مقام تهیه کننده و خواننده توسط شرکت «سل فا» به مدیریت مجید طوسی جهت پخش در دسترس علاقه مندان موسیقی پاپ قرار گرفت.

 این آلبوم شامل ۱۰ قطعه موسیقی با ترانه هایی از بابک صحرایی، محسن یگانه، امیر ارجینی، حدیث دهقان، محمدکاظمی، لی لا رضایی، شهاب اناری و امیر بذرافشان است.

ملودی های این مجموعه را شهاب اکبر ، محسن یگانه، مهرداد شهسوارزاده، و مهدی رامشک، و حسین قربان پور … و ساخته‌اند. شهاب اکبری به عنوان تنظیم کننده در این آلبوم حضوردارد، ضمن اینکه نیما اورکی نوازنده جوان پیانو که به تازگی در رویدادهای بین‌المللی عناوینی را کسب کرده به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده یکی از قطعات، در آلبوم حضور دارد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی