بیواره با عقب‌گرد به جلو!

محدثه برهانی

رسانه نوا – آیین رونمایی از نخستین آلبوم گروه بیواره با نام «پروجریا – عقب ‌گرد به جلو» در موسسه سرنا برگزار شد.

گروه بیواره از سال ۸۳ شروع به فعالیت کرده است و تا به امروز تمام قطعات ساخته شده‌شان مختص اجرا بوده و ترکی از خود منتشر نکرده‌اند.

این گروه متشکل از امین رفیعی‌نیا، علی مرتضوی، روزبه طلایی، کاوه عابدین، که نخستین آلبوم رسمی خود را در سبک راک با نام «پروجریا – عقب ‌گرد به جلو» را منتشر کرده است.

در این مراسم پس از اجرای قطعاتی از آلبوم، نشست خبری آن با حضور امین رفیعی‌نیا، کاوه عابدین، روزبه طلایی و علیرضا ایرانی نژاد برگزار شد.

در ابتدای نشست خبری کاوه عابدین با بیان سختی هایی که گروه تا به حال پشت سر گذاشته، گفت: برای اخذ مجوز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم و از تک تک اعضای گروه تشکر می‌کنم برای صبری که داشته‌اند، به شخصه از نتیجه کارمان راضی هستم و امیدوارم این آلبوم مورد حمایت مردم نیز قرار بگیرد.

علیرضا ایرانی نژاد (روابط عمومی سرنا) در ادامه این صحبت‌ها گفت: خوشحالم که از موسیقی راک حمایت و اکنون آیین رونمایی از نخستی آلبوم گروه بیواره را برگزار می‌کنیم. ما شاهد درخشش روزافزون گروه‌های راک هستیم و این برای من جای امیدواری است؛ همین بودن و همین نفس کشیدن نشان دهنده این است که این صدا هنوز به سکوت نرسیده است.

وی در ادامه گفته‌هایش افزود: من تیغ انتقادم به سمت تهیه کنندگان حوزه موسیقی است که برایشان پر کردن سالن مهمترین دغدغه است و کیفیت کارها اهیمتی ندارد.

امین رفیعی‌نیا از اعضا اضلی این گروه نیز در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران نسبت به ناهمگونی قطعه اول با سایر قطعات گفت: ناهمگونی قطعه اول نسبت به سایر آهنگ‌ها در آلبوم بر گرفته از تفکر آزاد ما است. ما نخواستیم فکرمان را محدود کنیم و تمام سعی‌مان ساخت تجربه‌های جدید بود، زمان بسیاری باید طی شود تا ما امضای خاص خود را پای کارهایمان داشته باشیم، اما تلاشمان را کردیم.

کاوه عابدین نیز در پاسخ به خبرنگاری در خصوص اجرا در تالار وحدت نیز گفت: اگر این اجازه را داشتیم و می‌توانستیم در تالار وحدت اجرایی داشته باشیم هم میلی به این کار نداشتم. فضایی که تالار وحدت به یک نوازنده راک القا می‌کند فضای مناسبی نیست، بحث خوب یا بد بودن سالن نیست اما برای من شخصا این سالن، سالن مناسبی برای نوازندگان درامز و… نیست.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی