کتاب «سه روح صدا» منتشر شد

پارسا عمادی

رسانه نوا – «سه روح صدا» عنوان یکی از تازه ترین آثار تالیفی حوزه موسیقی نوشته استفانو آنسلمی است که به تازگی با ترجمه سهراب علی گودرزی و حمیدرضا شعبانی توسط انتشارات کاریز در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

استفانو آنسلمی در بخشی از مقدمه این کتاب آورده است: «سه روح صدا» به دنیا شلوغ روش های متفاوت و دستورالعمل های معمول خوانندگی وارد نمی شود بلکه مجموعه ای از پرسش ها را به ابهامات موجود درباره خوانندگی می افزاید.

«سه روح صدا» به نسبت دنیای تئوری های، شیوه ای قابل درک و نزدیک تر به نحوه اجرای موسیقی و هنر است.

در توضیحات دیگری برای این کتاب آمده است:

«آواز در فرهنگ ما یک رویداد هنری بسیار مهم است که همواره ما را در یک مسیر طولانی تکاملی، با حقیقت پنهانش همراهی می کند و به طور مستقیم با احساسات، عواطف و جریان انرژی در موجودات زنده مرتبط است. به نظر می رسد که صدا و آواز در توسعه شعور و آگاهی بشر نقش عمده ای داشته است. «سه روح صدا» یک  روش جدید در آموزش آواز نیست بلکه سفری است پر فراز و نشیب از طریق صدای انسانی و ارتباطی شگفت انگیز بین بدن و ذهن. در واقع، پژوهشی است جامع بر عواملی که مانع از بروز یک استعداد طبیعی در ما می شود.

این کتاب که راه تحول خوانندگان حرفه ای و غیر حرفه ای، بازیگران، سخنرانان و استادان آواز را باز می کند، ثمره پانزده سال فراگیری و تجربه آواز است.

استفانو آنسلمی، خواننده و مدرس بین المللی آواز و کریستیانو پیترآنتونیو کارگردان اپرا و مشاور فرهنگی، سالیان زیادی است که در زمینه اپرا از نظر هنری و آموزشی فعالیت می کنند. عشق ورزی هر دو آنها به صدای انسانی باعث شکل گیری موسسه تحقیقاتی، مطالعاتی و آموزشی در حوزه صدا در ایتالیا شد.»  

کتاب «سه روح صدا» نوشته استفانو آنسلمی و ترجمه سهراب علی گودرزی و حمیدرضا شعبانی در ۱۵۸ صفحه، شمارگان هزار نسخه توسط نشر «کاریز» در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

دیدگاه شما

3 دیدگاه
پاسخ دادن

واقعا عاليه عالي و خوشحالم كه شاگرد استاد شعباني هستم

پاسخ دادن

سلام کلاسهای استاد کجا برگزار میشه دوست عزیز

پاسخ دادن

سلام.میشه بگید چجوری میتونیم با استاد ارتباط برقرار کنیم؟

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی