شب‌های موسیقی بارانا به «بیستون» می‌رود

سام بورنگ

رسانه نوا – «شب‌های موسیقی بارانا» که مرداد ماه در تهران و در فضای بازِ کاخِ نیاوران برگزار شد، از بیست و یکم تا سی‌‌ام شهریور ماه در فضای بازِ بنای تاریخی بیستون کرمانشاه برگزار می‌شود.

در این شب‌ها، شهرداد روحانی، گروه کامکارها، گروه شمس، گروه پالت به اجرای برنامه خواهند پرداخت؛ همچنین دوئت بارتولومی بیتمن برگزار خواهد شد و «سهراب پورناظری» نیز به همراه «آنتونیو ری» به اجرای برنامه خواهد پرداخت. «ری» و «بارتولومی بیتمن» از جمله هنرمندانِ بین‌المللی هستند که برای اولین بار در این مکانِ تاریخی که بزرگ‌ترین سنگ‌نبشته جهان و یکی از مهم‌ترین و مشهورترین سندهای تاریخِ بشری در آن قرار دارد، به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

هنرمندان حاضر در این شب‌ها، از نسل‌های مختلف و در سبک‌های متفاوت هستند و می‌توان آن را دومین قدمِ بخش خصوصی در ایجاد رویدادهای موسیقایی دانست و در این میان،  توجه به دغدغه‌های اجتماعی و تخصیص درصدی از فروش بلیت‌های این برنامه برای حمایتِ موسیقی‌دانان در حوزه‌ سلامت و رفاه در کنار ایجاد فضای فرهنگی و هنری از ویژگی‌های این رویداد فرهنگی – موسیقایی است.

نخستین دوره از شب‌های موسیقی بارانا با نگاهى بلندمدت و به منظور برگزارى سلسله رویدادهاى هنرى در عرصه موسیقى، مرداد ماه ۱۳۹۵ برگزار شد. این مؤسسه تلاش دارد تا همچنان با مشارکت هنرمندان و بخش خصوصى این گونه رویدادهای هنری را تداوم بخشد. این فستیوال توسط مؤسسه‌ آفرینش هنر بارانا، شرکت کار و اندیشه و با همراهی سازمان میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی