تجمع مخالفان مانع از برگزاری کنسرت ناظری‌ها نشد

سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت «ناگفته‌ها» با اجرای شهرام ناظری و حافظ ناظری تحت شرایط امنیتی و در حالی که عده‌ای در پی لغو آن بودند، سرانجام برگزار شد.

ناظری‌ها که تور کنسرت‌های خود در سراسر ایران را پیگیری می‌کنند، شب گذشته در حالی به روی صحنه رفتنتد که ساعاتی پیش از اجرا، عده‌ای از مخالفان برگزاری کنسرت در کنار سالن تجمع کرده و قصد جلوگیری از برگزاری این کنسرت را داشتند. اما با وجود فشارهای فراوان، مردم و مخاطبان موسیقی به سالن رفته و کنسرت با وحود حواشی فراوان بدون مشکل برگزار گردید. حافظ ناظری پیش از برگزاری کنسرت در صفحه اجتماعی خود نوشت:

“علی رغم این که بسیاری از دوستانِ دلسوزمان با توجه به تهدید های مکرر، برای حفظ امنیت ما، سعی داشتند از رفتن به شهر یزد و این اجرا منصرفمان کنند، من و تمام اعضای گروه ناگفته به این جا آمده ایم، زیرا تسلیم این تهدید ها شدن، تنها معنایش خیانت به هنر و مردم هنر دوست کشورمان و شانه خالی کردن از وظیفه اصلی و مسئولیتیست که برای حفظ “قداست” هنر بر دوش تمام هنرمندان این سرزمین است. در هر صورت نمی دانم که چه اتفاقاتی امشب در حین اجرا یا قبل از اجرا برایمان پیش خواهد آمد، فقط می دانم که در هر شرایطی و به هر قیمتی من در کنار شما مردم عزیزم خواهم بود و به هیچ عنوان به شما پشت نخواهم کرد و دست از حمایت از موسیقی و هنر ایران زمین بر نخواهم داشت

جان حقیرم فدای مادر وطن…”

دیدگاه شما

1 دیدگاه
پاسخ دادن

درود بر استاد بزرگ هنر شهرام ناظری وفرزند بزگوار ایشان حافظ ناظری

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی