مجوز ۶ اجرای صحنه‌ای و ۲۱ آلبوم موسیقی صادر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۶ اجرای صحنه ای و ۲۱ آلبوم صوتی را صادر کرد.

 واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی «وزیری»  به سرپرستی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج، گروه «سه عود» به آهنگسازی و نوازندگی شهرام غلامی، گروه «شمس» به سرپرستی کیخسرو پورناظری، گروه «برافشان» به سرپرستی هامان خلیلی و خوانندگی غلامرضا رضایی و گروه «آهنگ اشتیاق» به سرپرستی و خوانندگی علیرضا قربانی را صادر کرده است.

همچنین مجوز ۲۱ آلبوم صوتی نیز طی هفته گذشته صادر شده است که شامل ۴ آلبوم کلاسیک ایرانی، ۷ آلبوم پاپ، ۱ آلبوم محلی، ۶ آلبوم تلفیقی، ۲ آلبوم کلاسیک غربی و ۱ موسیقی فیلم است. از این میان، می توان به آلبوم بی کلام «دیورتیمنتو» به آهنگسازی احمد پژمان،  آلبوم «مسافر» به آهنگسازی محمدرضا احمدیان و گویندگی زنده یاد خسرو شکیبایی، آلبوم «تکنوازی تنبور» با آهنگسازی و اجرای حیدر کاکی، آلبوم «عاشقم من» به آهنگسازی حبیب سماعی، سماع حضور، جواد بدیع زاده، محمد باقر زینالی، رکن الدین مختاری و با خوانندگی محسن کرامتی و … اشاره کرد.

شایان ذکر است مجوز ۲ آلبوم تصویری نیز طی همین روزها با نام های کنسرت گروه «سرشار» به سرپرستی و خوانندگی محمد ذاکر حسین و گروه موسیقی «نو» به آهنگسازی مسعود شناسا صادر شده است.

دیدگاه شما

1 دیدگاه

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی