برنامه دومین روز سومین جشنواره «نوای خرم» اعلام شد

سام بورنگ

رسانه نوا – دومین روز از برگزاری سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) که از روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه کار خود را در تالار وحدت آغاز کرده ، میزبان بخش دیگری از شرکت کنندگان مرحله رقابتی است.

گروه ها و هنرمندان شرکت کننده در سه بخش «اجراهای گروهی»، «اجراهای دو و سه نفره» و «اجراهای تک نوازی و تک خوانی» سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه با داوری وارطان ساهاکیان، بابک شهرکی، بهداد بابایی، بردیا صدرنوری و نیلوفر ابراهیمی آثار خود را در تالار وحدت ارائه می‌دهند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته از ساعت ۹ تا ۱۲ روز پنجشنبه ۱۶ دی  بخش دیگری از آثار راه یافته به مرحله رقابتی جشنواره برای مخاطبان و داوران اجرا خواهد شد که در بخش تک نوازی محمد مهدی حیدری، سهیل خدایار نژاد، کیانا حکاک، ماهک اردانه، عسل پاکزاد، فربد حناچی، محمد یعقوبی و پوریا محمد پور آثار خود را ارائه دادند.

در بخش «اجراهای دو و سه نفره» هم گروه آنیتا آموزگار و امیر مهدی رئیسی، گروه میرارشیا مسلمی عقیلی و میر ماهور مسلمی عقیلی، گروه کیانوش کبوتران، کیوان کبوتران و صدف افشار مفرد، گروه ریحانه مشیریان و نیلوفر معتمدی فر، گروه سینا بحرینی و آرمیتا خلیلی بروجنی، گروه همایون اسلامی نظری و شهریار اسلامی نظری و گروه سهند سفیداری، مسعود جلولی و شایان سلیمانی میزبان دوستداران موسیقی بودند.

در بخش «اجراهای گروهی» نیز گروه دبستان دخترانه «مهر آسا» به سرپرستی آزاده لاله، ارکستر بزرگ کودک و نوجوان «چکاوک شیدا» به سرپرستی مادح فقیه، گروه مدرسه «آفتاب آذرین» و گروه آموزگاه موسیقی «هنرمند» به سرپرستی کامران یعقوبی  آثار خود را اجرا کردند.

اما در نوبت دوم برنامه ها هم که از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در تالار وحدت تهران برگزار می شود، در بخش تک نوازی صدرا فلاحی، گلبرگ یاسین زاده، هلنا سعیدی، ترنم ملایی، مهرنوش حسینی نسب، پرهام وفایی، روژین قراخان، نجلا سادات علوی، مبین ترابی، امیررضا مصاحب، طه عارفی و امیر مهدی عنایی آثار خود را در حضورهیات داوران اجرا می‌کنند.

در بخش «اجراهای دو و سه نفره» نیز گروه مهبد عرفانی و علی بزرگ ضیابری، گروه ایلیا غفاری و مهدیه صادق زاده الماسی و گروه تبسم احمدی و فاطمه اخوان به اجرای آثار خود می پردازند. این در حالی است که در بخش «اجراهای گروهی» نیز گروه «گل های جاویدان» وابسته به ارکستر «گل های کرمان» به سرپرستی پویا بنی اسدی، گروه «گل های نو» وابسته به ارکستر «گل های کرمان» به سرپرستی پویا بنی اسدی، ارکستر «کودکان باران» به سرپرستی وحید خرمی و گروه «مهر نواز» به سرپرستی آرمان حیدریان میزبان دوستداران موسیقی هستند.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم)  ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۷ دی ماه با حضور هنرمندان پیشکسوت ، گروه ها و هنرمندان شرکت کننده و تعدادی از مسوولان در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی