سیاه مشق مختاباد رونمایی می‌شود

سام بورنگ

رسانه نوا – مراسم رونمایی آلبوم «سیاه مشق» با صدای عبدالحسین مختاباد و موسیقی بهزاد خدارحمی، دوشنبه چهارم مرداد ماه در تالار «امیرخانی» خانه‌ی هنرمندان برگزار می‌شود. در این برنامه که راس ساعت ۱۷ آغاز می شود و دو ساعت نیز به طول خواهد انجامید، مجریان این آلبوم میزبان اهالی رسانه، تعدادی از هنرمندان و علاقمندان موسیقی خواهند بود.

در آلبوم «سیاه مشق»، مختاباد تعدادی از زیباترین آثار نوستالژیک با اشعار و آهنگ‌هایی از بزرگان موسیقی را که توسط بهزاد خدارحمی مجددا تنظیم شده‌اند بازخوانی کرد است. بنابرآنچه اعلام شده، این آلبوم شامل ۹ قطعه به نام ‌های سرگشته، چشم به راه، به من نخند، مجنون بی لیلا، بی‌وفا، چرا چرا، شمع شبانه، آرزوی فردا و شب انتظار است.

عبدالحسین مختاباد پیش از این نیز در آلبوم «بهشت من» تعدادی دیگر از قطعات خاطره‌انگیز از بزرگان موسیقی و در آلبوم «سپید و سیاه» تعدادی از آهنگ‌های همشهری‌اش عماد رام  را بازخوانی کرده بود که تنظیم‌ آلبوم اول را سامان احتشامی و آلبوم دوم را بهزاد خدارحمی عهده‌دار بودند. بهزاد خدارحمی که سال‌هاست به عنوان سرپرست ارکستر هم با مختاباد همکاری می‌کند، فارغ‌التحصیل هنرستان و دانشگاه موسیقی‌ست. وی اصول و فنون آهنگسازی و ارکستراسیون را نزد استاد فریدون شهبازیان و زنده‌یاد مجتبی میرزاده فرا گرفته و علاوه بر ساز تار با نواختن سه‌تار، دیوان، تمبک، و دف نیز آشنایی دارد. خدارحمی تاکنون در بیش از ۱۵۰ آلبوم موسیقی نوازندگی کرده و حدود چهل آلبوم را نیز برای خوانندگان مختلف آهنگسازی و تنظیم کرده است.

آلبوم سیاه مشق به همت انجمن موسیقی ایران تولید و منتشر شده است.

 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی