آلبوم «عطار» با صدای «وحید تاج» منتشر شد

سام بورنگ

رسانه نوا – آلبوم موسیقی «عطار»، تازه‌ترین اثر به آهنگسازی «آرش کامور» و با صدای «وحید تاج» در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

موسیقی این آلبوم از هفت وادی عطار بهره گرفته و اشعار نیز به فراخور مقام‌طلب تا فنا از دیوان غزلیات انتخاب‌شده‌اند. به گفته آرش کامور، موسیقی ساخته‌شده در این اثر گاه به بیان ارکسترال می‌رسد و گاه بداهه‌هایی با تکیه‌بر موسیقی ایران. قطعات این آلبوم نیز از آواز اصفهان شروع و به دستگاه نوا ختم می‌شود.

در این اثر پیانوی شایان شکرآبی و سازهای زهی که میثم مروستی، آتنا اشتیاقی و علیرضا دریایی نواخته‌اند را در کنار باغلامای نوید مثمر، تار آذری حسین عطاپور، دودوک حسین قاسم‌زاده و عود مریم خدابخش می‌شنویم. نوازندگان کوبه‌ای نیز حسین رضایی نیا، درشن آنند، حامد حبیب‌پور، شایان ریاحی و سهیل اله‌دادیان بوده‌اند. ناگفته نماند مراسم رونمایی این آلبوم با حضور هنرمندان آن و اجرای قطعاتی از این اثر در روز دوشنبه بیست و هشتم فروردین‌ماه در سالن رودکی شهر تهران برگزار خواهد شد.

شهر نیشابور چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری بسیاری دارد و می‌توان عطار را از بزرگ‌ترین این مفاخر دانست. آلبوم «عطار» ماحصل دستاوردهای هنری آرش کامور است که ادای دینی به زادگاهش است و این هنرمند تمام تلاش خود را برای اشاعه اندیشه جهانی عطار داشته است.

گفتنی است این آلبوم به همت نشر و پخش جوان منتشر شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی