فروزان و هوران مشترکا کنسرت می‌دهند

فروزان و هوران
سام بورنگ

رسانه نوا – کنسرت مشترک گروه دف نوازان فروزان و هوران به سرپرستی سیاوش عبدی و بهروزقهاری ساعت ۲۱ روز ۱۹ مردادماه جاری در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش رسانه نوا، این کنسرت به خوانندگی پیام عزیزی، تهیه کنندگی مجیدفلاح پور و مدیر اجرایی آیدا امیری مقدم و مدیر گروه مریم شهریارى در حالی برگزار می شود که شعارمشترکی تحت عنوان «ای گفت و گوی ما همگی گفت و گوی دوست» این دو گروه را در این اجرا همراهی می‌کند.
قطعات الله مدد، باده جبار ، از دست عشق ، یار میگوید الله ، شاه مدینه ، کوچه محبت ، مسلمانان ،همه جا بروم، مدد یا سبحانی، یا رسول الله دخیل ، الله الله ، از من چرا رنجیده ای و چند قطعه کردی به نامهای ملول گیان ،مه گری، کابوکی ،جان جانی و …از قطعات اجرایی این کنسرت هستند. همچنین چهار قطعه کوبه ای نیز توسط این گروه در این کنسرت به اجرا در می‌آید.
اعضای کنسرت مشترک فروزان و هوران را نزدیک به ٧٠ نوازنده کوبه اى و گروه ملودى را علیرضا بشردوست(سنتور)، حسین قاسم زاده(نی)، حامد پیرا(پالایان و سرنا)، مهرداد مسعودی(کمانچه)، هومن دلنوازی(تار)، کیارش بیات(عود) و سیاوش حیدری(کاخن و تنبک) تشکیل می‌دهند.
پیام عزیزی که تاکنون کنسرت‌های بسیاری به مناسبت‌های مختلف برگزار و در چند سال گذشته سه آلبوم به نام‌ها‌ی «رئیس دل» به زبان کردی، «خورشید مستان» به سه زبان فارسی، کردی و عربی و «بارگاه» را با همکاری گروه کامکارها منتشر کرده است. از دیگر کارهای وی می‌توان به آلبوم‌ «با قدسیان» با آهنگ معروف الله مدد به آهنگسازی جلیل عندلیبی، آلبوم‌ لبیک به آهنگسازی مجتبی میرزاده و آلبوم های «پیام عاشقان» و «ملکا» با همکاری نوازندگان ارکستر سمفونیک ایران علی پژوهشگر و پاشا هنجنی اشاره کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی