همکاری حجت اشرف‌زاده و دامون نوردین در «جست‌وجوی عشق»

سام بورنگ

رسانه نوا – «حجت اشرف‌زاده» و «دامون نوردین» تک‌آهنگی با عنوان «جست‌وجوی عشق» تولید کرده‌اند.

این قطعه که از فضای متفاوتی برخوردار است، با ترانه‌ای از «مرجان تراب»، آهنگسازی و تنظیم «دامون نوردین» و تهیه‌کنندگی «بهنام میراحمدی» تولید شده است.

«حجت اشرف‌زاده» تا کنون آلبوم‌های «شرح پریشانی»، «ماه و ماهی» و «خاتون» را منتشر کرده که از این میان آلبوم و قطعه «ماه و ماهی» با موفقیت قابل توجهی روبرو شد و در پی آن اشرف‌زاده کنسرت‌های مختلفی برگزار کرد. او اخیراً نیز تک‌آهنگ‌هایی از جمله تیتراژ سریال «علی‌البدل» و «دوستم داری» را منتشر کرده و در حال حاضر با شرکت «ایران‌گام» فعالیت‌های موسیقایی‌اش را دنبال می‌کند.

«دامون نوردین» نیز آلبوم «رنگ خورشید» را در سال ۱۳۸۵ و پس از آن چندین تک‌آهنگ روانه بازار کرده و اجراهایی داشته که کنسرتی با همراهی نوازندگان سرشناسی چون فیروز ویسانلو، حسین شریفی، علی ضرابی، مهرداد عالمی و… از آن جمله‌اند. این خواننده اخیراً قطعه «پشیمونم» و نیز قطعه مشترکی با زنده‌یاد حسن جوهرچی با نام «نفرین» منتشر کرده بود که بازخوردهای زیادی داشت. دامون که آثارش را از طریق شرکت «آوای پارسه» منتشر می‌کند، آلبومی با عنوان «بی‌تکرار» در دست انتشار دارد.

باید دید همکاری حجت اشرف‌زاده که بیشتر در فضای موسیقی ایرانی کار کرده و دامون نوردین که فضای آثارش پاپ-کلاسیک است، چه بازخوردی در میان مخاطبین خواهد داشت. هر دو خواننده دور جدیدی از فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند و این تجربه، فضای متفاوتی در کارنامه هنری آن‌ها محسوب خواهد شد.

نسخه اصلی و باکیفیت قطعه و موزیک‌ویدئوی «جست و جوی عشق» با صدای «حجت اشرف‌زاده» و «دامون نوردین» به زودی منتشر خواهد شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی