«حسین علیزاده» در اکلاهما و بروکلین به روی صحنه می‌رود

مدیر وبسایت

رسانه نوا – «حسین علیزاده» ردیف‌‌دان، آهنگساز، پژوهش‌گر و نوازنده تار و سه‌تار ایرانی، ۶ فروردین‌ماه به همراه پژهام اخواص (نوازنده‌ی تنبک و سازهای کوبه‌ای) در دانشگاه اوکلاهما کارگاه آموزشی برای علاقه‌مندان موسیقی کلاسیک ایرانی برگزار کرد.

این درحالی‌است که سایت دانشگاه اکلاهما از حسین علیزاده به عنوان یکی از مهم‌ترین اساتید موسیقی ایرانی نام برده است. همچنین در همین راستا، این دو هنرمند ۷م فروردین ماه در سالن «شارپ‌هال» به روی صحنه خواهند رفت.

حسین علیزاده در ادامه نیز، ۲۸ فروردین‌ماه در کنسرتی مشترک با «پژمان حدادی» در منطقه بروکلین شهر نیویورک در کشور طبق برنامه در این کنسرت علیزاده به بداهه‌نوازی خواهد پرداخت و پژمان حدادی به عنوان هم‌نواز، او را در این اجرا همراهی از همکاری‌های مشترک این دو هنرمند می‌توان به آلبوم‌های «آن و آن»، «تربت» و برگزاری تور کنسرت‌های مشترکشان در آمریکا به روی صحنه خواهد رفت.

طبق برنامه در این کنسرت علیزاده به بداهه‌نوازی خواهد پرداخت و پژمان حدادی به عنوان هم‌نواز، او را در این اجرا همراهی می‌کند. از همکاری‌های مشترک این دو هنرمند می‌توان به آلبوم‌های «آن و آن»، «تربت» و برگزاری تور کنسرت‌های مشترکشان در ایران اشاره کرد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی