«اندیشه» میزبان ملکی‌ها و سنا

کنسرت ملکی ها
سام بورنگ

رسانه نوا – تالار اندیشه در دو شب متوالی میزبان گروه‌های موسیقی محلی کشور است.

طبق گفته های تهیه کننده این کنسرت‌ها مجید فلاح پور گروه موسیقی محلی ملکی ها در ۱۵ تیرماه بر روی صحنه می رود تا شبی فوق العاده را با هوادارانش رقم بزند. ملکی ها در این کنسرت به اجرای قطعات لری می پردازند که مدیر اجرایی این کنسرت بر عهده آیدا امیری مقدم است. 
اما اعضای اصلی گروه ملکی ها را قباد ملکی (کمانچه)، مسعود ملکی (عود)، سعید ملکی (تار)، حمید ملکی (سنتور)، وحید ملکی (سنتور)، مجید ملکی (تنبک) و رامین ملکی (دف و دهل)، استاد احسان عبدی پور(نوازنده سرنا) افزون بر برادران ملکی، تشکیل می دهند وخوانندگی آن نیزبر عهده رادمهر علیپور است.
مجید فلاح پور از برگزاری کنسرت گروه موسیقی سنتی سنا نیز در تاریخ شانزدهم تیر ۹۶ خبر داد. وی که تهیه‌کنندگی این کنسرت را بر عهده دارد محتوای این اجرا را اینگونه بیان کرد که این کنسرت شامل بازسازی قطعاتی از دوره قاجار و همچنین ساخته هایی از رضا پرویززاده سرپرست و آهنگساز این گروه است. مدیر اجرایی این کنسرت نیز بر عهده آیدا امیری مقدم است. 
اعضای گروه «سنا» را رضا پرویززاده (سرپرست و آهنگساز)، پریچهر خواجه (قانون)، حسین حدت (عود)، شهاب الدین آذین مهر (سه تار)، دل آرام زمانی (کمانچه آلتو)، سپیده شایان راد(تنبک) و سروش بخشش(خواننده) تشکیل می‌دهند.
رضا پرویززاده چندین سال با استاد محمدرضا لطفی درگروه بازسازی شیدا همکاری داشته است و سه آلبوم صوتی و یک تصویری درزمینه بازسازی آثاری که بر روی صفحات موسیقی از قدیم بازمانده بود منتشر کرده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی