اجرا یک رپرتوار در چهل شهر ایران

رسانه نوا – تور اجراهای «بازعشق» به انتهای مسیر خود نزدیک می‌شود. این مجموعه کنسرت‌ها در تابستان امسال با سفر به حدود ۱۵ شهر دیگر و در مجموع با اجرا در بیش از ۴۰ شهر ایران به پایان می‌رسد.

همچنین اوایل شهریورماه ۹۶ آلبوم تصویری این رپرتوار که با  کیفیت ویدئویی بسیار بالا (۴k) در حال تدوین و آماده سازی است، منتشر خواهد شد.

سیامک آقایی بازعشق را تحقق رویایی می‌داند که همیشه در ذهن داشته، کنسرتی خلوت، بدون گروه و خواننده، که مستقلا به کل ایران سفر می‌کند،  تجربه‌ای که پیش از این برای ساز سنتور اتفاق نیفتاده است.

این آهنگساز و نوازنده سنتور در خصوص مشکلات موجود برای چنین اجرایی می‌گوید: موانع هنگام شروع بسیار زیاد بود، در ابتدای راه جز ۳ یا ۴ شهرستان، در باقی شهرها امکانی در دسترس نداشتیم و به تدریج امکانات آنقدر زیاد شد که بدون کمک هیچ برنامه گذاری توانستیم برگزاری کنسرت را برای حدود ۴۰ شهر هماهنگ کنیم.

آقایی همچنین توضیح داد: در اوایل کار بارها از جاهای مختلف می شنیدیم که این کنسرت‌ها با ریسک زیادی همراه است و مردم از کنسرت بدون خواننده حمایتی نمی‌کنند، ولی  در عمل آنچنان عشق و شور و انرژی ای از مردم تک تک این شهرها گرفتیم که ما را هر روز به ادامه این مسیر مشتاق‌تر و مطمئن تر کرد تا آنجا که علاوه بر مراکز استان‌ها شهرهای کوچکتری همچون تربت حیدریه، ورامین، بابل، گلپایگان، مراغه، اهر، دلیجان، شهرضا، بهبهان، خرمشهر، دزفول، امیدیه، آباده و … نیز در برنامه کارمان قرار گرفت و با کمک دوستان عاشقی که سر راهمان قرار گرفتند، در این شهرها نیز اجرا داشتیم و یا در تابستان پیش رو خواهیم داشت.

آقایی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم  بازعشق بتواند مسیر را برای سایر دوستان و همکاران، بیش از پیش هموار کند تا بیشتر شاهد چنین اجراهایی در ایران باشیم که تمرکز خود را بیشتر بر موسیقی سازی می‌گذارند.

خالق «یادباد» در خصوص سایر برنامه‌هایش هم گفت: در حال حاضر تدوین فیلم بازعشق که در تالار وحدت با کیفیت ۴k و با ۱۱ دوربین فیلمبرداری شده بود به انتها رسیده و اکنون مشغول کار روی صدا و مسترینگ نهایی این مجموعه هستیم و اوایل شهریور ماه آلبوم صوتی و تصویری آن با بالاترین کیفیت موجود منتشر خواهد شد و پس از آن اواخر شهریورماه پروژه ی جدیدی را با اجرا در تالار وحدت کلید خواهیم زد، جزئیات آن اجرا به زودی  اطلاع رسانی می‌شود.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی