گروه موسیقی «رخساره» پس از ۱۴ سال روی صحنه می‌رود

سام بورنگ

رسانه نوا – گروه موسیقی «رخساره» به سرپرستی و خوانندگی بهاره منصوری پس از ۱۴ سال کنسرت خود را برگزار می‌کند.

بهاره منصوری (سرپرست و خواننده گروه) درباره این اجرا گفت: برای اجرای پیش رو به‌عنوان رپرتوار، گلچینی از آثار همایون خرم و انوشیروان روحانی را در نظر گرفتیم، در کنار آن نیز مجموعه‌ای از آثار ماندگار موسیقی را بازخوانی خواهیم کرد.

او ادامه داد: من بعد از ۱۴ سال دوری از صحنه، دوباره بعد از این‌که خیلی از اطرافیان و دوستانم اصرار ورزیده و خودم نیز به معنای واقعی دلتنگ این عرصه شده بودم، تصمیم گرفتم باز هم بازگشت دوباره داشته باشم. در واقع دلیل دوری و دلسردی من از اجرای صحنه‌ای این بود که آنقدر در این عرصه دست افراد غیرحرفه‌ای زیاد شده که جذابیتی برای اجرای صحنه‌ای و حضورم نمی‌دیدم.

منصوری با بیان این‌که من با اساتید بزرگی مانند مرحوم محمد نوری کار کرده‌ام، اظهار کرد: از او درس‌های زیادی در زمینه کار و اخلاق آموختم و واقعا جای خالی او را در موسیقی احساس می‌کنم. در اوایل آغاز کارم، در جشنواره گل یاس حضور داشتم و بعد از آن نیز در وزارت کشور و چند اجرا در تالار وحدت و فرهنگسرا را در کارنامه کاری‌ام دارم.

منصوری درباره گروهش نیز توضیح داد: به واسطه یکی از دوستانم، با نیوشا بریمانی آشنا شدم و بعد از چند جلسه تمرین با گروه حرفه‌ای برای کنسرت آمادگی لازم را پیدا کردیم و از همکاری با این افراد واقعا لذت بردم. در این گروه، نیوشا بریمانی رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه، مینو قاسم‌پور قانون، نگین سریر پیانو، نیلوفر ابراهیمی فلوت، مهرناز دبیرزاده تمبک، عسل ملک‌زاده دف و من نیز به‌عنوان خواننده و سرپرست گروه، اعضای تشکیل‌دهنده گروه «رخساره» هستند.

او همچنین گفت: بعد از اتمام این کنسرت، برنامه‌های مدونی برای اجراهای بعدی و همکاری‌های بیشتر در نظر دارم.

کنسرت گروه «رخساره» به تهیه‌کنندگی عباس مهدی‌فر ۲۴ و ۲۵ تیرماه ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی