تهران میزبان آزمون موسیقی بین المللی واگنر

سام بورنگ

رسانه نوا – آزمون بین المللی واگنر برای اولین بار در ایران و با حضور ایگور پتروشوسکی مدیر آزمون موسیقی بین المللی واگنر، ۱۱ تیرماه برگزار می‌شود.

آزمون بین المللی واگنر پروژه جدیدی است که با سیستم آموزشی بسیار قوی، توسط بزرگان موسیقی جهان با مدیریت ایگورپتروشوسکی  (یکی از پنج مدرس برتر ویلن در دنیا) طراحی شده است.

آموزشگاه موسیقی ظفر و میلاد بعد از مدتی همکاری با آقای پتروشوسکی و کنسرواتوار ریچارد واگنر با مدیریت آقای کاپیتانوویچ به عنوان یکی از مراکز آزمون موسیقی بین المللی واگنر فعالیت می‌کند و هم چنین همکاری دو جانبه ای تحت عنوان تبادل فرهنگی و هنری با کنسرواتوار ریچارد واگنر دارد.

هنرجویان می توانند به سه صورت در این پروژه شرکت نمایند دو سال در ایران مابقی در اتریش، سه سال در ایران مابقی در اتریش، چهار سال در ایران مابقی در اتریش؛ همچنین می‌توانند از ابتدا برای تحصیل به اتریش بروند. هنرجویانی که در ایران در این پروژه آموزشی شرکت می‌کنند بصورت مداوم تحت نظر اساتید این کنسرواتوار و اساتید معتمدی که در ایران گزینش شده‌اند هستنید و در انتها هر ترم با حضور اساتید کنسرواتوار امتحان خواهند داد.

گفتنی است هنرجویان ایرانی طبق روش‌های روز دنیا آموزش دیده، می‌توانند با تمام اساتیدی که در این پروژه شرکت دارند از طریق  Skype  در ارتباط باشند. همچنین این پروژه برای مدرسین ایرانی این امکان را فراهم می کند که در کنار آموزش، تکنیک و داده های موسیقایی خود را بروز رسانی کنند چرا که این پروژه تنها مختص به هنرجویان نیست، بلکه موقعیتی مناسب برای تربیت مدرسین و بالا بردن سطح کیفی موسیقی در کشور و آموزشگاه‌ها است.

شایان ذکر است فراخوان این پروژه در تاریخ ۱۱ تیر ماه ساعت ۵ در سالن تلاش است و از اکثر اساتید موسیقی و مدیران  آموزشگاه ها، حتی از شهرستان ها دعوت شده است.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی