هنرمندان در مورد درگذشت عباس کیارستمی چه می‌گویند؟

مدیر وبسایت

رسانه نوا – ساعاتی پیش عباس کیارستمی فیلم‌ساز و کارگردان بزرگ ایرانی، در فرانسه درگذشت. به دنبال این اتفاق بسیاری از هنرمندان در ساعات اولیه مرگ این هنرمند، مطالبی را در صفحات اجتماعی خود منتشر کردند.

گروه پالت در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از دوران جوانی عباس کیارستمی نوشت: خداحافظ آقای خاص سینمای ایران.

خواننده محبوب موسیقی پاپ، محسن یگانه در این مورد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اعتبار سینمای ایران، خداحافظ…

گروه چارتار نیز یاد آن مرحوم را گرامی داشت.

گروه دنگ شو با انتشار ویدیوی اجرای زنده خود که در آن قطعه‌ای را در حضور عباس کیارستمی، به او تقدیم کردند در قالب یک دقیقه منتشر کرد.

سیامک عباسی، ترانه سرا و خواننده با نوشتن شعر فروغ فرخزاد: «در شب کوچک من، افسوس/ یاد با برگ درختان میعادی دارد/ گوش کن/ وزش ظلمت را می‌شنوی؟ و بر این بام که هر لحظه در او بیم فرو ریختن است؟/ ابرها، همچون انبوه عزاداران/ لحظه باریدن را گویی منتظرند/ لحظه‌ای/ و پس از آن هیچ…» درگذشت این کارگردان نامی را تسلیت گفت.

روزبه نعمت اللهی نوشت: عباس کیارستمی، ستاره آسمان هنر ایران غروب کرد. کیارستمی افتخار سینمای ایران و ایرانیان است. یادش گرامی و سینمایش جاودانه باد.

حافظ ناظری، فرزند شهرام ناظری، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بسیار اندوهگینم از شنیدن خبر درگذشت اسطوره تکرار نشدنی سینمای ایران، عباس کیارستمی، تسلیت به خانواده هنر ایران

علیرضا قربانی تنها به انتشار عکسی از عباس کیارستمی اکتفا کرد. همچنین مازیار فلاحی، با انتشار بخشی از فیلم «خانه دوست کجاست» و یک عکس جداگانه از کیارستمی، نام او را به تنهایی تا ابد نامی افتخار آمیز برای ایران دانست.

پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون نیز با انتشار متن «درگذشت عباس کیارستمی، کارگردان بزرگ سینمای ایران و جهان را به همه سینماگران و خانواده محترمش تسلیت عرض می‌نمایم. ایشان هم مانند شادروان علی حاتمی بدون جایگزین خواهد بود. روحشان شاد» این واقعه را تسلیت گفت.

مهران مدیری نوشت: کاش آن شب را نمی آمد سحر، گوهری از میان ما رفت، روحش و یادش گرامی.

ترانه علیدوستی بازیگر سریال شهرزاد نیز با انتشار عکسی از دوره جوانی عباس کیارستمی، مرگ او را ناگهانی، غیر قابل باور و تلخ خوانده و با او خداحافظی کرد.

حامد بهداد بازیگر محبوب سینمای ایران نوشت: همیشه ناتمام می ماند حرف‌هایم با خودم، ناتمام ماندی…

اصغر فرهادی در گفت و گو با گاردین در مورد درگذشت کیارستمی گفت: من شوکه شده ام. دنیا مرد بسیار بسیار بزرگی را از دست داده است.

پیمان معادی با انتشار یک عکس تماما سیاه در صفحه اینستاگرامش و نوشتن نام عباس کیارستمی خود را در این مسئله شریک کرده است.

مهدی یراحی، بهرام رادان، مهناز افشار، صابر ابر، محمدعلی کشاورز، علی زند وکیل، مهدی احمدوند، فزراد فتاحی و بابک جهانبخش نیز از دیگر هنرمندانی بودند که تا بدین لحظه نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

علت درگذشت عباس کیارستمی لخته شدن خون و سکته مغزی اعلام شده است

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی