آهنگ های Prince باز اجرا می شود

پرینس
مدیر وبسایت

رسانه نوا – تعدادی از هنرمندان که خبر از دنیا رفتن “Prince” را ناگهانی شنیدند، تصمیم گرفتند به افتخار او تعدادی از آهنگ های کلاسیکش را اجرا کنند.

خواننده Slipknot و Stone Sour، کوری تیلور، در شبی که این اتفاق افتاد، در زادگاه “Prince” در مینیاپولیس اجرا داشت. به همین دلیل او یکی از آهنگ های منتشر شده خواننده فقید در سال ۱۹۸۴ را اجرا کرد. او در هنگام اجرا به مردم گفت: «در جهانی که در آن بسیاری از مردم موسیقی به عنوان یک کالا می‌دانستد، حضور شخصی مانند “Prince” به آن تازگی و طراوت دوباره می داد. او ممکن است از میان ما رفته باشد، ولی ما موسیقی های ماندگاری از او به یادگار داریم.» تیلور همچنین آهنگ “Little Red Corvette” را هم اجرا کرد.

در جای دیگر در مینه سوتا، گروه “Mumford and Sons” آهنگ “Nothing Compares 2 U” را اجرا کردند که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد و با استقبال طرفداران روبه رو شد.

خواننده آلیشا کیز، هم آهنگ “How Come U Don’t Call Me” منتشر شده در سال ۲۰۰۱ را از “Prince” در ۲۱ آوریل اجرا کرد. او پس از اجرا آهنگ، از “Prince” تحسین کرد و و به مخاطبان گفت: «فرد بسیار ویژه ای را از دست داده ایم. او به من نشان داد که معنی یک هنرمند واقعی چیست. او سرمشق بسیاری از هنرمندان بود و به ما آموخت که چگونه جسور و بی پروا باشیم. پیش از این کسی مانند او وجود نداشت، و بعد از این هم کسی وجود نخواهد داشت.»

تاثیرگذاری “Prince” بر روی استیج برادوی نیز احساس شد. جنیفر هادسون پس از اجرای آهنگی از “Prince”، به جمعیت گفت: «موسیقی او زنده می ماند و به خاطر موسیقی اش، یاد او زنده می ماند. بنابراین امروز می خواهیم یاد او را با آهنگش زنده نگه داریم.»

منبع: Ultimate Classic Rock

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی