گروه At The Drive-In تور خود را در آخرین لحظات لغو کرد

مدیر وبسایت

رسانه نوا – گروه At The Drive-In که قصد برگزاری تور در آمریکای شمالی داشت، آن را پس از ۱ روز اجرا در نیویورک کنسل کرد.

تنها ۲ ساعت قبل از این که آن ها بر روی صحنه حاضر شوند، گروه نمایشی را واقع در ترمینال شمال ۵ نیویورک لغو کرد.

محل برگزاری از قبل به بسیاری از طرفداران اجازه ورود داده بود. آن‌ها هم از گیتاریست گروه عمر رودریگز لوپز و درامر گروه تونی حجاز، زمانی که اعلام کردند خواننده گروه سدریک بیکسر زولا صدای خود را از دست داده و نمی تواند بخواند، فیلم گرفتند. گروه همچنین تور خود را در ۱۵ ژوئن در واشینگتن، دی.سی. لغو کرده است.

گروه بیانیه ای در فیس بوک منتشر کرد و توضیح داد که «سدریک با تارهای صوتی خود مشکل پیدا کرده و نمی تواند اجرا کند. ممکن است اجرای بیشتر به او آسیب بزند. ما قصد داریم برای مدت طولانی یک گروه باشیم و نمی خواهیم در این راه چیزی مانعمان شود.» 

در حال حاضر، گروه تایید کرده که کل تور آمریکای شمالی خود را به طور کامل لغو کرده است. آن‌ها با انتشار بیانیه‌ای دیگر در فیسبوک چنین نوشتند: «از تمام طرفدارانی که بلیط‌های ما را خریداری نمودند تشکر می کنیم، ولی باید افسوس بخوریم که مجبوریم تور آمریکای شمالی خود را لغو کنیم که شامل فستیوال Amnesia در ۲۵ ژوئن هم می شود. بلیط ها را می توانید از محل خرید مسترد نمایید. در آینده با برگزاری تورهای بیشتر باز خواهیم گشت. با تشکر از حمایت همه جانبه شما هوادارن عزیز» 

در کلیپ هایی که توسط افراد حاضر در کنسرت نیویورک گرفته شد، مشاهده می‌شود که درامر گروه حجار میکروفون را گرفته و می گوید: «ما کاملا احساس وحشتناکی داریم. ولی ما یک هدف داریم، هدف ما این است که برای مدت زمان بسیار طولانی یک گروه موسیقی باقی بمانیم.»

در همین لحظه شخصی هم از میان جمعیت با گفتن «ما هنوز هم شما را دوست داریم» موجب تهییج هواداران و تشویق و سوت فراوان از طرف آن‌ها می شود. همچنین اعضای گروه به شدت مورد تشویق مردم قرار گرفتند.

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی