تجدید دیدار اعضای Dokken

علی رهبری

رسانه نوا – طرفداران دوکن پس از مدت ها انتظار، شاهد تجدید دیدار دوباره اعضای سابق با یکدیگر گروه خواهند بود.

خواننده گروه دان دوکن طی اجرای برنامه در The Classic Metal Show تایید کرد که اخبار شایعه شده در این مدت در مورد پیوستن درامر قدیمی میک براون، همراه با گیتاریست سابق گروه جورج لینچ و نوازنده گیتار باس جف پیلسون به یکدیگر صحت دارد و احتمالا بخواهند به طور موقت با یکدیگر همکاری کنند.

حالا چه چیز باعث شده که اعضای گروه به تجدید دیدار دوباره، آن هم به طور موقت رضایت دهند؟ قطعا پول، آن هم به مقدار زیاد. این طور که دوکن توضیح داده، او شرایط خود را برای ادامه همکاری ۱۵ سال پیش مشخص کرده بود و اکنون تنها زمانی است که حرف از تجدید دیدار اعضای گروه با یکدیگر شده است. 

دوکن توضیح داد: «پیش جورج و جف رفتم و به آن‌ها گفتم که آیا مایل هستید در ازای یک هفته کار پول زیادی در بیاورید؟ به آن‌ها مبلغ را گفتم و میزان سهم هریک را نیز شرح دادم. احتمالا آن‌ها می توانستند در کمتر از یک هفته به اندازه چند سال کارشان درآمد داشته باشند. بنابراین آن‌ها هم پاسخ مثبت دادند. من این شرط را هم گذاشتم که این کار را در آمریکا یا اروپا یا هیچ جای دیگری انجام نخواهم داد و فقط ۶ برنامه در ژاپن، چون ما در ژاپن خیلی بزرگ و معروف بودیم و این یک تور تجدید دیدار بود. بنابراین آن‌ها هم موافقت کردند و حالا می خواهیم این شش برنامه را در ژاپن اجرا کنیم.»

دوکن اصرار دارد از اتفاقی که افتاده خوشحال است و میزان درآمدی که خواهند داشت برایش اهمیت ندارد. علاوه بر این، او می داند که لینچ و پیلسون در پروژه های خود درگیر هستند و همین که حاضر به شرکت در این برنامه شدند برای او ارزشمند است.

اجرای شش برنامه زیاد نیست، و نمی توان آن را با توجه به برنامه ریزی کوتاه مدت، و بیشتر اهمیت داشتن پول برای اعضای گروه با ارزش دانست.

براون گفت: «اگر بخواهم با شما صادق باشم، ما این کار را به خاطر پول می کنیم، و فکر کنم که این دلیل اشتباه است. فکر کنم دلیل انجام این کار باید خودمان باشیم و مطمئن نیستم که همه بخواهند با هم برنامه اجرا کنند، ولی به مبلغ پولی که برای انجام این کار به ما پیشنهاد شد، نمی توانستیم نه بگوییم. بازهم می گویم که این دلیل اشتباه است و ما هنوز در حال انجام آن هستیم.» 

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی