دی جی اشبا از درخواست اکسل رز برای حضور در Guns N’ Roses خبر داد

رسانه نوا – اکسل رز تمایل داشت در گروه “Guns N’ Roses”، دی جی “Ashba” را در کنار خودداشته باشد. این حق هر گیتاریستی است که چنین حق انتخابی را داشته باشد؛ اما گویا «اکسل رز» چنین حسی ندارد

«اشبا» که حالا با گروه “Sixx: A.M.” فعالیت می کند؛ از پیشنهاد همکاری «اکسل رز» به او خبر داد.

او در این مورد به متال اینسایدر گفت: «اکسل می خواست من جزئی از این کار باشم. بسیار خوشحال و هیجان زده شدم. مردم حتما به یاد می آورند که اگر من طرفدار گروه نبودم، به گروه محلق نمی شدم.»

گروه “Sixx: A.M.” امسال قسمت اول آلبوم “Prayers for the Damned Vol. 1” را همانطور که وعده داده بود، در ۲۹ آوریل منتشر خواهد کرد.

در همین حال، تور در حال اجرای “Guns N’ Roses” به نام “Not in This Lifetime”، که اخیرا هم گسترش یافته است، تا چند هفته آینده ادامه خواهد داشت. جالب اینجاست که اعضای این گروه حدود ۲۰ سال است که با هم اجرا نداشتند.

اشبا اضافه کرد: «برای تمام اعضای گروه آرزوی موفقیت می کنم. حتی حالا برای آن ها احترام بیشتری قائل هستم، چرا که بعد از ۲۰ سال جدایی به خوبی با بالاترین کیفیت ممکن، به اجرای زنده می پردازند. بیشتر از این نمی توانستم خوشحال باشم. درست همانند روز اولی که به گروه پیوستم، طرفدار گروه هستم. برای طرفداران هم بسیار خوشحال هستم، که بالاخره توانستند حداقل نیمی از اعضای گروه را مجددا کنار هم ببینند. این اتفاق چیزی بود که طرفداران منتظر آن بودند، البته همراه با من.»

دیدگاه شما

جدیدترین رویداد موسیقی

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ناصر چشم آذر

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

رضا صادقی

محل برگزاری:

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

سیروان خسروی

محل برگزاری: مرکز همایش های برج میلاد

0
روز
12
ساعت
31
دقیقه
10
ثانیه

ماکان بند

محل برگزاری: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی